دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : 70441
منبع : خبرگزاری مهر

مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در قم برگزار شد

قم نيوز : مراسمی به مناسبت روز ملی پارالمپیک با حضور ورزشکاران جانباز، معلول و تعدادی از مسئولان استانی در قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک که قبل از ظهر دوشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم این روز با همت و تلاش هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اداره بهزیستی استان قم و اداره کل آموزش استثنائی برگزار شد.

حسن عابدی با اشاره به اینکه ورزش به ایجاد نشاط و شادابی معلولان کمک می‌کند و می‌تواند زمینه‌ساز حضور مؤثر آنها در جامعه  باشد، ادامه داد: ورزش‌های جانبازان و معلولان ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند و دارای شرایط خاصی هستند، برخورد با این افراد ویژه است و امیدواریم بتوانیم روز به یاد ماندنی را برای آنها رقم بزنیم.

قابل ذکر است این مراسم با حضور بیش از 500 نفر از معلولان و جانبازان برگزار شد، هم چنین ویژه برنامه‌ها و مسابقات متنوع ورزشی مانند طناب کشی، هفت سنگ، ویلچر رانی و انجام حرکات نمایشی و سمبلیک برای حاضران در مراسم انجام شد.

در پایان این مراسم با دادن مدال‌های یادبود ازحضور همه معلولان و جانبازان قدردانی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyjde.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما