دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 70443
منبع : خبرگزاری فارس
آبان‌ماه صورت مي‌گيرد

ميزباني قم از راگبي‌بازان ايران

قم نيوز : رقابت‌هاي راگبي قهرماني پسران ايران با حضور نمايندگان استان‌هاي مختلف به ميزباني هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم برگزار مي‌شود.
ميزباني قم از راگبي‌بازان ايران
ميزباني قم از راگبي‌بازان ايران
به گزارش قم نیوز میزبانی قم از مسابقات رشته‌های زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی قم در سال‌های اخیر بیشتر از بیس‌بال و سافت‌بال بوده، ضمن اینکه قم میزبانی یکی از مراحل نخستین دوره لیگ فلوربال ایران را نیز تجربه کرده است.

این در شرایطی است که رشته‌های متنوعی نظیر بیس‌بال، سافت‌بال، کریکت، راگبی، فوتبال روی‌میز، فلوربال، سپک‌تاکرا، طناب‌کشی، دارت، بازی‌های الکترونیک، کیک‌بوکسینگ واکو، ساواته و ورزش‌های هوایی در این هیأت فعالیت می‌کنند و قم در آبان ماه سال جاری میزبان یکی از رشته‌های فعال و پویای خود یعنی راگبی قهرمانی کشور خواهد بود.

با میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی قم از رقابت‌های راگبی هفت نفره قهرمانی کشور در حالی موافقت شده که این پیکارها در رده سنی زیر 18 سال پسران به انجام می‌رسد و تیم‌ها روز 25 آبان برای کسب عناوین برتر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، مسابقاتی که با هدف شناسایی آینده‌سازان و چهره‌های مستعد راگبی ایران به انجام می‌رسد.

هیأت انجمن‌های ورزشی قم در حالی از این رقابت‌ها میزبانی می‌کند که هفته گذشته با برگزاری مجمع انتخابات و رقابت سه کاندیدا در حضور رئیس فدراسیون و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، برای سومین دوره متوالی شاهد انتخاب سعید توکلی به ریاست خود بود.

از سوی دیگر نگاهی گذرا به عملکرد هیأت انجمن‌های ورزشی قم در چند سال اخیر نشان می‌دهد که این هیأت 15 ورزشکار در رشته‌های مختلف به تیم‌های ملی مردان و زنان ایران معرفی کرده و در چندین رشته همواره در جمع مدعیان کسب رتبه‌های برتر کشور بوده است.

نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول بیس‌بال ایران، قهرمانی مسابقات تک راگبی و راگبی زیر 18 سال کشور، مقام چهارم راگبی هفت نفره بزرگسالان، نایب‌قهرمانی فلوربال ایران، و نایب‌قهرمانی طناب‌کشی و سافت‌بال زنان ایران به همراه رتبه سوم سپک‌تاکرای کشور از جمله دستاوردهای هیأت انجمن‌های ورزشی قم در چند سال اخیر است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxknq.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما