سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 70453
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد:

کیفیت پایین آب چاه های قم سدی جدی بر سر راه توسعه فضای سبز قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بهترین آب موجود در شهر قم EC حدود 4 هزار دارد که به عنوان مثال در تهران این عدد حدود هزار است و بدترین آب موجود شهر EC بیش از 14 هزار دارد که حتی آبیاری با این آب خاک را تخریب می‌کند.
کیفیت پایین آب چاه های قم سدی جدی بر سر راه توسعه فضای سبز قم
کیفیت پایین آب چاه های قم سدی جدی بر سر راه توسعه فضای سبز قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به محدودیت‌های توسعه فضای سبز شهر اظهار کرد: کاهش آب یکی از مشکلات جدی بر سر راه توسعه فضای سبز است.

وی با اشاره به کیفیت نامناسب آب چاه های شهر قم گفت: بهترین آب موجود در شهر قم EC حدود 4 هزار دارد که به عنوان مثال در تهران این عدد حدود هزار است و بدترین آب موجود شهر EC بیش از 14 هزار دارد که حتی آبیاری با این آب خاک را تخریب می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه شرایط شهر قم با هیچ‌یک از شهرهای دیگر قابل مقایسه نیست،اظهار داشت: گرمای شدید شهر قم معضلی برای توسعه فضای سبز می باشد.

جوادیان  اظهار کرد: در تابستان‌ها بعضا برخی مناطق شهر قم دمای بالای 50 درجه را تجربه می کند و خشکی هوا نیز به مشکل گرما افزوده شده است.

وی  سرمای شدید زمستان را نیز برای فضای سبز مشکل‌ساز دانست و گفت: گرمای هوا در تابستان،سردی هوا در زمستان،شوری آب همه این موارد از مشکلات حفظ و نگهداری فضای سبز شهر قم است که به عنوان معضلی برای فضای سبز شهر مطرح می‌شود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcip5ay.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما