کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهاد کشاورزی استان قم نسبت به افزایش قیمت محصولات لبنی پاسخگو باشد

خبرگزاری تسنیم , 1 آبان 1397 ساعت 18:06

معاون استاندار قم با هشدار به واحدهای توزیع‌کننده کالا و محصولات گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی پاسخگو باشد.


به گزارش قم نيوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان مکلف هستند تا همزمان در تنظیم بازار حقوق تولیدکننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده را رعایت کرده و مدافع آن‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به برخی مشکلات ایجادشده در زمینهٔ روغن مصرفی شهروندان افزود: در مسئله روغن تا مرحله خروج از کارخانه هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته و قیمت تمام‌شده و درصدهای لحاظ شده اعمال می‌شود اما متاسفانه در مرحله توزیع شاهد افزایش قیمت هستیم.

وی با انتقاد از افزایش قیمت محصولات لبنی در استان قم گفت: درصورتی‌که توزیع‌کنندگان، روغن را باقیمتی بیشتر از قیمت درج‌شده به دست مشتری برسانند به‌شدت مورد برخورد قرار می‌گیرند.

غضنفری خاطرنشان کرد: توزیع‌کننده‌های روغن اگر روغن را باقیمتی بالاتر از قیمت درج‌شده از کارخانه‌ها تحویل می‌گیرند باید گزارش دهند در غیر این صورت به‌شدت مورد برخورد قرار می‌گیرند و حق ندارند به‌صورت مستقل قیمت این محصول را افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم با هشدار به واحدهای توزیع‌کننده روغن در قم تأکید کرد: قیمتی که روی محصول درج‌شده با لحاظ تمام هزینه‌های تولیدشده و تمام‌شده است بنابراین هر واحد توزیع‌کننده‌ای که محصول را باقیمتی غیر از قیمت درج‌شده توزیع کند مصداق تمام و کمال گران‌فروشی در جامعه محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر مشکلات ایجادشده درزمینهٔ افزایش قیمت محصولات لبنی ابراز کرد: یکی از اقلامی که در سطح جامعه افزایش آن مشکلاتی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده محصولات لبنی بوده که در فضای مجازی نیز مباحثی در این زمینه مطرح است.

غضنفری تأکید کرد: در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی افکار عمومی منتظر پاسخ منطقی و اصولی مسئولان استانی بوده و نمی‌توان در این‌گونه موارد بی‌تفاوت بود، در حوزه افزایش قیمت لبنیات سازمان جهاد کشاورزی باید پاسخ درستی به جامعه ارائه دهد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 70465

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70465/جهاد-کشاورزی-استان-قم-نسبت-افزایش-قیمت-محصولات-لبنی-پاسخگو-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir