سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 70467
منبع : خبرگزاری تسنیم
رئیس سازمان ملی استاندارد:

حفظ سلامت و ایمنی مردم مهم‌ترین برنامه سازمان ملی استاندارد است

قم نيوز : رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: سازمان استاندارد یک سازمان حاکمیتی و فرابخشی و فلسفه وجود آن حفظ سلامت و ایمنی مردم است.
حفظ سلامت و ایمنی مردم مهم‌ترین برنامه سازمان ملی استاندارد است
حفظ سلامت و ایمنی مردم مهم‌ترین برنامه سازمان ملی استاندارد است
به گزارش قم نیوز نیره پیروز‌بخت ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: سازمان استاندارد یک سازمان حاکمیتی و فرابخشی و فلسفه وجود آن حفظ سلامت و ایمنی مردم است.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد در سال 1304 برای مقابله با کم فروشی تأسیس شده است، افزود: از جمله برنامه‌های این سازمان نظارت برهمه کالاها و محصولات و فرآیندهایی است که استاندارد برای آن‌ها تصویب شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند در بند آخر آن آمده است که باید توسعه پوشش استاندارد برای همه محصولات داخلی نقشه راه باشد.

پیروز بخت خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی برای سازمان استاندارد روی داد و سطح سازمان ارتقا پیدا کرده است، قانون جدید در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد و مباحث مختلفی درباره ایمنی و سلامت مردم تصویب شد که یکی از موضوعات صدور گواهی حلال است.

وی تصریح کرد: با بهره گیری از رهنمودهای آیت‌الله عالمی که نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بودند توانستیم در 32 کشور استاندارد غذای حلال را تصویب کنیم و کشورهایی که اهل مذاهب دیگر بودند در برابر منطق و استدلال‌های آیت الله عالمی تسلیم شدند که نشان دهنده منطق ایران اسلامی است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خوشبختانه قانون این اختیار را داده است که با بهره گیری از فقیه عادل اجازه غذای حلال داده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5o05.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما