سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 70468
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 30 درجه می‌رسد

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 30 درجه خواهد رسید.
دمای قم به 30 درجه می‌رسد
دمای قم به 30 درجه می‌رسد

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:
دمای قم به 30 درجه می‌رسد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 30 درجه خواهد رسید.

به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 12 درجه و 28 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 13 درجه و 29 درجه است، فردا آب و هوای استان کمی ابری در برخی از ساعات افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

قاضی با بیان اینکه در روز پنج شنبه آسمان استان قم کمی ابری است، گفت:  در آن روز به تدریج شاهد افزایش ابر  و وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز پنج شنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 50 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 14 درجه و 30 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 12 درجه و 27 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 9 درجه و منطقه کوه سفید با 28 درجه بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdceve8f.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما