سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 70471
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس قرارگاه مردمی اربعین استان قم خبر داد

اسکان بیش از 26 هزار زائر اربعین در مصلی قم / نیمی از زائرین پاکستانی هستند

قم نيوز : رئیس قرارگاه مردمی اربعین استان قم از اسکان بیش از 26 هزار زائر اربعین در مصلی این شهر خبر داد.
اسکان بیش از 26 هزار زائر اربعین در مصلی قم/نیمی از زائرین پاکستانی هستند
اسکان بیش از 26 هزار زائر اربعین در مصلی قم/نیمی از زائرین پاکستانی هستند
به گزارش قم نیوز مهدی قربانی کرم امروز با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین در قم از 5 صفر آغاز شده و تا 25 صفر ادامه خواهد داشت اظهار کرد: تاکنون بیش از 26 هزار و 290 زائر از داخل و خارج کشور در مصلی پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 12 هزار و 522 نفر زائرین پاکستانی بوده‌اند تصریح کرد: 300 زائر از افغانستان، 231 زائر از جمهوری آذربایجان، 140 زائر از روسیه، 19 زائر از هندوستان، هفت زائر از ترکیه، سه زائر از گرجستان و هفت زائر نیز از عراق در مصلی پذیرش شده‌اند و مابقی زائرین ایرانی هستند؛ بیشترین زائرین ایرانی از استان‌های خراسان رضوی و جنوبی از خدمات قرارگاه استفاده کرده‌اند.

رئیس قرارگاه مردمی اربعین استان قم ادامه داد: 19 هزار و 370 نفر از زائرین وارد شده به قرارگاه مردمی اربعین در مصلی، آقا و مابقی از خانم‌ها بوده‌اند؛ همچنین بیش از هزار و 400 خادم به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی به این زائرین را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین ورودی زائرین به قرارگاه اربعین در آخرین روز مهرماه ثبت شده است افزود: به ترتیب ساعت 13، 14، 18 و 19 بیشترین ورودی به قرارگاه ثبت شده است.

قربانی کرم‌ با بیان اینکه سقف اسکان و ارائه خدمات به زائرین در قرارگاه مردمی اربعین استان قم یک شبانه‌روز است تصریح کرد: در مجموعه قرارگاه اربعین در مصلی خدمات اسکان، توزیع سه وعده غذا و درمانی ارائه شده برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای زائرین به صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciz5ay.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما