?>?> مراجعه بیش از 6 هزار نفر به درمانگاه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) | قم نیوز
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 70472
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراجعه بیش از 6 هزار نفر به درمانگاه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در موکب ۱۰۸۰ از سوی جمعیت هلال‌احمر استان در یک هفته گفت: در این مدت، بیش از ۶ هزار نفر توسط تیم درمانی مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویزیت شده‌اند.
مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به درمانگاه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)
مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به درمانگاه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی با اشاره به پوشش امدادی 5 موکب از سوی جمعیت هلال‌احمر استان قم در مراسم اربعین اظهار داشت: درمجموع در این 5 موکب، 85 نفر پزشک، امدادگر، پرستار و نجات‌ گر مشغول کار هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در موکب 1080 از سوی جمعیت هلال‌احمر استان طی یک هفته گفت: در این مدت بیش از 6 هزار نفر توسط تیم درمانی مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویزیت شده‌اند، همچنین 5 نفر از کسانی که به تیم درمانی این موکب مراجعه کرده‌اند با توجه به وسعت بیماری که داشتند به مراکز درمانی داخل شهر کربلا انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: با توجه به مناسب بودن تجهیزات درمانی و امکانات احیاء در این موکب، تقریباً می‌توان گفت این پایگاه درمانی، یکی از پایگاه‌های قوی بین‌راهی در مسیر نجف به کربلا بوده و مشکل خاصی در این پایگاه نداشته‌ایم.

بهرامی با اشاره به میزان اقلام دارویی و تجهیزات جمعیت هلال‌احمر استان قم در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: این جمعیت 122 قلم داروی امدادی در اختیار داشته، و همچنین 8 تن دارو در اینجا تخلیه کرده‌ایم که تا پایان روز اربعین در خدمت زائران اربعین هستیم.

وی اذعان کرد: تیم امدادی مستقر در موکب 1080 یک پایگاه اورژانس هست، به این معنا که بیمار در اینجا توقف کوتاهی دارد و اگر بیماری نیاز به ادامه کار درمان داشته باشد به مراکز درمانی ثابت  فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcj8xea.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما