چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 70488
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انستیتو پاستور ایران عنوان کرد

لزوم گسترش اجتماعی شدن مفهوم سلامت در جامعه

قم نيوز : رئیس انستیتو پاستور ایران عنوان داشت: طرح تحول نظام سلامت امر مهمی است که شاهد اجرایی شدن آن در جامعه هستیم و دولت توانست با عملی کردن آن در عدالت اجتماعی بکوشد.
لزوم گسترش اجتماعی شدن مفهوم سلامت در جامعه
لزوم گسترش اجتماعی شدن مفهوم سلامت در جامعه
به گزارش قم نیوز علیرضا بیگلری امروز در نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 6  آمایشی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: در طرح تحول نظام سلامت یکی از موضوعاتی که شاهد بودیم این بود که مفهوم اجتماعی شدن سلامت شکل گرفت و یکی از نگرانی های مردم در موضوع درمان برطرف شد.

وی عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت امر مهمی است که شاهد اجرایی شدن آن در جامعه هستیم و دولت توانست با عملی کردن آن در عدالت اجتماعی بکوشد.

رئیس انستیتو پاستور ایران به برگزاری نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری این نشست ها موجب می شود تا بتوانیم با یک خرد جمعی، حداکثر همفکری را انجام و به نتیجه مطلوب برسیم.

دکتر بیگلری گفت: در این جلسه موضوع سیستم ارجاع و وضعیت نیروی و حوزه تخصصی بحث خواهد شد که امیدواریم بتوانیم در یک جمع بندی به نتایج مطلوب برسیم.

وی که نماینده ستاد تحول سلامت کشور در منطقه 6 آمایشی است ادامه داد: وظیفه روسای دانشگاه های علوم پزشکی بسیار سنگین است و شاید بتوان گفت بعد از استاندار و برخی از معاونین ایشان، هیچ فردی به اندازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بار مسئولیت ندارد و تنها موضوعی که روسای دانشگاه ها را دلگرم می کند، رضایت مردم است.

رئیس انستیتو پاستور ایران به فعالیت دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: وی یکی از فرهیختگان این عرصه است که با دلسوزی مسائل استان را دنبال می کندکه از خدمات صادقانه وی قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7t9u.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما