چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 70489
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اجازه ایجاد خدشه در حوزه سلامت مردم را نمی دهیم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به شرایط کشور و برخی از تحریم ها توسط دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: در شرایط دشواری هستیم اما با توکل بر خداوند و کوشش و تدبیر اجازه نداده ایم ذره ای در ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم، خدشه جدی وارد شود.
اجازه ایجاد خدشه در حوزه سلامت مردم را نمی دهیم/تبلیغات دروغین دشمن در مورد تحریم دارو
اجازه ایجاد خدشه در حوزه سلامت مردم را نمی دهیم/تبلیغات دروغین دشمن در مورد تحریم دارو
به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی خواه امروز در نشست روسای دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 6 آمایشی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این نشست ها مطرح شدن مسائل منطقه و دانشگاه های علوم پزشکی کشور است تا بتوانیم با همفکری در راستای رفع مشکلات و بهبود آنها تلاش کنیم.

وی عنوان داشت: هفته آینده جلسه ای با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت خواهیم داشت که در آن جلسه مسائل مطرح و ارزیابی ها عنوان می شود تا شاهد مصوبات در راستای رفع مشکلات مردم باشیم.

ایرانی خواه به جایگاه کلان منطقه 6 آمایشی کشوری اشاره کرد و گفت: این منطقه دارای ویژگی های بسیاری است و وزیر بهداشت نیز به دلیل تنوع در این منطقه، اقبال بسیاری منطقه دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به شرایط کشور و برخی از تحریم ها توسط دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: در شرایط دشواری هستیم اما با توکل بر خداوند و کوشش و تدبیر اجازه نداده ایم ذره ای در ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم، خدشه جدی وارد شود.

ایرانی خواه تاکید کرد: دشمنان بر خلاف تبلیغات دروغین خود در عرصه جان و سلامتی مردم هم دست از ظلم و جنایات خود برنداشتند، اما با توکل به خداوند مثل دوران گذشته ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwknq.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما