يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 7050

برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت ورزش های رزمی استان قم از اعلام آمادگی این هیئت به فدراسیون ورزش های رزمی برای قبول میزبانی رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داد.
برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی تصریح کرد: توانمندی ورزشکاران فعال در هیئت ورزش های رزمی استان قم در کسب موفقیت از میادین مختلف داخلی و خارجی سبب شده است امسال تلاش بیشتری را برای ایجاد تسهیلات بیشتر حضور آنها در رقابت های مهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود رشته های متعدد زیر مجموعه فدراسیون و هیئت های ورزشی رزمی در استان های مختلف کشور، قم نیز از تعداد زیادی نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان علاقمند به ورزش رزمی برخوردار است که اکنون به صورت حرفه ای به این رشته ورزشی می پردازند.

فعالیت ورزشکاران رزمی قم در سبک‌های مختلف
رییس هیئت ورزش های رزمی قم بیان داشت: ورزشکاران رزمی قم در طول سال در رقابت های مختلف قهرمانی کشور در سبک های و رشته های گوناگون شرکت می کنند و هیئت نیز سعی کرده است در بالاترین حد توان خود از آنها حمایت کند.

وی ابراز کرد: در کنار اعزام های مختلف به پیکارهای قهرمانی کشور، در سال های اخیر سعی کرده ایم در حد وسع و توان خود برای میزبانی از مسابقات سبک های گوناگون ورزش های رزمی آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنیم.

اردستانی یاد آور شد: در دو سه سال اخیر میزبانی برگزاری چندین رقابت مهم ورزش رزمی قهرمانی کشور در قم بوده ایم که سر آمد آنها رقابت های قهرمان قهرمانان کیک بوکسینگ و همچنین پیکارهای انتخابی تیم ملی جوجیتسو بانوان بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در تقویم سال ۱۳۹۱ فدراسیون ورزش های رزمی کشورمان، زمان برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور در تیرماه سال جاری پیش بینی شده است، قصد داریم میزبان این رقابت ها باشیم.

هیئت رزمی یکی از هیئت‌های برتر قم در جمعیت ورزشکار سازمان‌ یافته
رییس هیئت ورزش های رزمی قم عنوان داشت: برای این منظور آمادگی خود را به فدراسیون ورزش های رزمی اعلام کرده ایم که می توانیم در تیرماه از تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده در پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور پذیرایی کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی فدراسیون ورزش های رزمی کشورمان، مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در سبک WKA در روزهای بیست و یکم تا بیست و سوم تیرماه برگزار می شود و امیدوارم با اعتماد فدراسیون ورزش های رزمی و حمایت هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم خواهد داشت، میزبان تیم های شرکت کننده باشیم.

اردستانی در پایان تصریح کرد: یکی از دو سه رشته ورزشی برتر استان قم هستیم که بیشترین آمار ورزشکار بیمه شده را به خود اخصتاص داده است و در سال های اخیر در میادین مختلف ورزشی داخلی و برون مرزی افتخارات و مقام های زیادی را نصیب ورزش قم کرده است که انشاءالله این موفقیت های در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.k052yt0zza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما