دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 70581
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افزایش کیفیت توزیع آسفالت در معابر سطح شهر

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: با اقداماتی که در مجموعه شهرداری صورت گرفته، رتبه نخست کیفیت آسفالت در شورای فنی استان به دست آمده است.
افزایش کیفیت توزیع آسفالت در معابر سطح شهر
افزایش کیفیت توزیع آسفالت در معابر سطح شهر
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با بیان اینکه شهرداری قم رتبه نخست کیفیت آسفالت در شورای فنی استان را به دست آورده است گفت:  از دو سال قبل اقدامات ویژه‌ای برای افزایش کیفیت تولید و توزیع آسفالت در شهر قم آغاز شده است.

وی با تاکید بر آموزش نیروهای توزیع آسفالت در شهر قم برای افزایش کیفیت روسازی معابر بیان کرد: از دوسال قبل مشاوری نیز فعال شده تا در اجرای پروژه‌ها نظارت مستمر داشته باشد.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه با فعالیت این مشاور درزهای طولی و عرضی نمایان در روسازی‌ها به حداقل ممکن رسیده است، گفت: طوری آسفالت انجام می‌شود که حتما درزهای طولی در راستای هم قرار بگیرد تا مشکل‌ساز نشود.

وی با بیان اینکه مشکلات روسازی معابر مورد بازدید قرار گرفته و برطرف می‌شود، گفت: در برخی نقاط آسفالت ریگ‌نما شده و ترک‌های مویی ایجاد شده که با ماسه آسفالت آنها را پر می‌کنیم تا با هزینه کمتر بهسازی روسازی انجام شود.

حلوائی‌زاده خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته یکبار هم گزارشی ارائه نشده که جایی توزیع آسفالت صورت گرفته باشد و درزهای طولی و عرضی به روسازی منتقل شده باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mn0.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما