دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 70596
منبع : خبرگزاری تسنیم

55 هزار لیتر آب معدنی میان زائران اربعین توزیع می‌شود

قم نيوز : مدیر کمیته خدمات رفاهی موکب کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه روزانه ۲۰ قالب یخ برای تهیه آب آشامیدنی خنک مصرف می‌شود، گفت: ۵۵هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی‌شده در این ایام میان زائران توزیع می‌شود.
۵۵ هزار لیتر آب معدنی میان زائران اربعین توزیع می‌شود؛ جمع‌آوری مستمر زباله‌ها در عمود ۱۰۸۰
۵۵ هزار لیتر آب معدنی میان زائران اربعین توزیع می‌شود؛ جمع‌آوری مستمر زباله‌ها در عمود ۱۰۸۰
به گزارش قم نیوز سید کاظم رفیعی ‌با اشاره به اینکه روزی 11هزار کیک یزدی و شیرینی در ایستگاه صلواتی موکب حرم بانوی کرامت توزیع می‌شود، اظهارداشت: هزار و 100 لیتر شربت‌های مختلف ازجمله انواع دم‌نوش، خاکشیر و سکنجبین و نزدیک به سه‌هزار لیتر چای به‌همراه نبات تبرکی روزانه میان زائران اربعین توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه 20 قالب یخ برای تهیه آب آشامیدنی خنک مصرف می‌شود، افزود: 55هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی‌شده طی این ایام میان زائران توزیع می‌شود.

مدیر کمیته خدمات رفاهی موکب کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ما تلاش کرده‌ایم تا در تهیه اقلام موردنیاز زائران بهترین اقلام را انتخاب کنیم و اکنون نیز اگر افراد برای ادای نذر خود مواد غذایی را به موکب اهدا کنند در مرحله نخست سالم بودن آن‌ها را بررسی می‌کنیم و هر فردی که بخواهد نذورات خود را پخش کند باید از مسئولان موکب اجازه داشته باشد.

وی با اعلام اینکه روزانه نزدیک به 10 تن در تنظیف محوطه داخلی و اطراف موکب زباله جمع‌آوری می‌شود، ابراز کرد: برای نظارت و تنظیف بیش از 120 سرویس بهداشتی و حمام موکب 10 نفر از خادمان موکب فعال هستند و در بخش اسکان و خدمات بانوان نیز 25 خادم فعالیت دارند.

رفیعی تصریح کرد: درمجموع نزدیک به 110 نفر در کمیته خدمات و اسکان عضویت دارند که 23 نفر آن‌ها در ایستگاه‌های صلواتی و 11 نفر در غرفه‌های لباسشویی در حال فعالیت هستند.

وی با اظهار اینکه "دستگاه کیک‌پز را سال گذشته با هزینه 15میلیون تومانی خیرین خریداری کرده‌ایم"، گفت: امسال دستگاه شربت‌ساز موکب را با مشارکت‌های مردمی با هزینه‌ای نزدیک به 20 میلیون تومان خریداری کردیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3n9u.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما