چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 70636
منبع : خبرگزاری فارس
توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم صورت گرفت

توزیع بیش از 14 هزار قلم کالای فرهنگی در اربعین

قم نيوز : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در ایام اربعین حسینی اقدام به تهیه و توزیع بیش از 14 هزار قلم کالای فرهنگی در قالب بسته‌های فرهنگی کرد.
توزیع بیش از 14 هزار قلم کالای فرهنگی در اربعین
توزیع بیش از 14 هزار قلم کالای فرهنگی در اربعین
به گزارش قم نیوز غرفه فرهنگی این سازمان مستقر در عتبات عالیات به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین 97 اقدام به تمهیدات ویژه‌ای با تهیه 10 قلم بسته فرهنگی و ایجاد غرفه‌های متنوع کرد.

کمیته فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین با برپایی استودیوی اربعین و ثبت عکس خانوادگی اربعین یکی از پرمخاطب‌ترین نقاط پیاده‌روی اربعین سال 97 بود.

همچنین این کمیته اقدام به ایجاد غرفه کودک و نوجوان و مسابقه ثبت خاطرات سفر همراه با اهدای هدایای ارزشمند کرد که این امر  مورد توجه مخاطبان به‌ویژه خانواده‌ها قرار گرفت.

تهیه و توزیع بیش از 14 هزار قلم کالای فرهنگی در قالب بسته‌های فرهنگی با محتوای پازل‌های مذهبی، دفترچه ثبت خاطرات سفر اربعین و مسابقه ارسال آثار، کتابچه ادعیه زیارت اربعین، پیکسل‌های منقش به شعار «الحسین یجمعنا»، بروشور مخصوص موکب داران عراقی به زبان عربی، بروشورهای رنگی نقشه اماکن متبرکه عراق و آثار گریه بر امام حسین (ع)، تهیه بنرهای فرهنگ‌سازی با موضوع نظافت مسیر پیاده‌روی، بادکنک‌های منقش به شعار امسال از دیگر خدمات صورت گرفته توسط این کمیته در مسیر پیاده‌روی اربعین سال 97 است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb00bz.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما