پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 70665
منبع : خبرگزاری تسنیم

برنامه‌های تمرینی نماینده قم در لیگ فوتسال به‌علت مشکلات مالی لغو شد

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما گفت: از ابتدای فصل برنامه‌های بسیار زیادی را تدارک دیده بودیم که به‌علت مشکلات مالی لغو شد.
برنامه‌های تمرینی نماینده قم در لیگ فوتسال به‌علت مشکلات مالی لغو شد
برنامه‌های تمرینی نماینده قم در لیگ فوتسال به‌علت مشکلات مالی لغو شد
به گزارش قم نیوز تقریباً دو هفته از پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور می‌گذرد و در حال حاضر همه تیم‌های مدعی خود را برای حضوری قدرتمندتر در دور برگشت این مسابقات آماده می‌کنند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما که تنها نماینده فوتسال قم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال لقب گرفته است، تمرینات خود را دیرتر از سایر رقبا شروع کرد و آن‌هم با تعداد بازیکنانی اندک.

سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آخرین وضعیت تمرینات تیم سوهان محمد سیما اظهار داشت: از ابتدای فصل تمرینات تاکتیکی و بدن‌سازی را برنامه‌ریزی کرده بودیم، که به‌علت مشکلات مالی نتوانستیم آن‌ها را به‌خوبی انجام دهیم.

حسین صبوری افزود: در تعطیلات نیم‌فصل نیز برنامه‌های مختلف از جمله برپایی اردوی خارج استان تدارک دیده بودیم که مجدداً به‌علت مسائل مالی لغو شد و ضمن اینکه تمرینات خود را دیرتر از سایر رقبا آغاز کردیم.

وی راجعبه موضوع نقل و انتقالات بازیکنان، گفت: چند سهمیه لیگ برتری داریم اما به‌علت مشکلات مالی حاکم در تیم نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم و باید از بازیکنان امید استفاده کنیم.

صبوری بیان کرد: لیگ برتر امسال یک لیگ فرسایشی و با توجه به تعداد اندک بازیکنی که تیم ما دارد قطعاً در دور برگشت مشکل خواهیم داشت، چراکه در دور برگشت مسابقات بسیار نزدیک خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما عنوان کرد: در زمانی که یک تیم مشکل مالی داشته باشد مشکل سالن تمرین و بازیکن نیز همراه آن بوده و بازیکنان دیگر تمرکز لازم را نخواهند داشت پس در نتیجه مسئله مالی شاکله یک تیم لیگ برتری است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات و شرایطی که تا اینجای کار داشته‌ایم، با زحمت بازیکنان توانستیم رتبه پنجم را کسب کنیم که فکر می‌کنم با این بضاعت کار بزرگی را انجام داده‌ایم.

صبوری در مورد بازی‌های دور برگشت نیز توضیح داد: در حال حاضر فاصله سه‌امتیازی با تیم سوم جدول داریم و در دو برگشت 7 مسابقه را میزبان خواهیم بود که امید می‌رود به پلی‌آف صعود کنیم اما باید حمایت شویم.

وی عنوان کرد: امیدواریم مسئولان استان بسیار و بیشتر از همیشه یاور و حامی این تیم باشند تا بتوانیم هوادارانی را که به سالن می‌آیند خوشحال راهی خانه‌هایشان کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdk905.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما