دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 707

کتاب "شبهای قدر کربلای 5" به چاپ چهارم رسید

قم نيوز : قم نیوز: کتاب شبهای قدر کربلای 5 در 16 فصل منتشر شده و به چاپ چهارم رسید.
کتاب "شبهای قدر کربلای 5" به چاپ چهارم رسید
به گزارش قم نیوز، این کتاب به قلم نصرت‌الله محمودزاده نگارش یافته که توسط انتشارات عماد فردا در تیراژ دو هزار نسخه چاپ و از سوی همین موسسه آماده سازی، تولید و عرضه شده است.

این کتاب مقدمه‌ای بر حمله ناجوانمردانه ارتش بعث عراق به مناطق بدون پوشش نظامی ایران است که آن حمله زمانی متوقف شد که بسیجی از مردم با ایجاد سد دفاعی در برابر آنها، فرماندهان عراقی را وادار به توقف کردند. از آن پس مرحله جدید برای بازپس‌گیری شهرها و روستاهای از دست رفته در قالب آفند در جبهه‌ها شکل گرفت.

محمودزاده در این کتاب آورده است: در عملیات‌هایی چون ثامن الائمه(ع)، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس با بیرون راندن دشمن از بیشتر مناطق غرب و جنوب کشورمان، قدرت شکست ناپذیر لشکریان اسلام در مطلوب‌ترین شرایط در سطح دنیا مطرح شد.

وی تاکید کرد: این عملیات ساعت یک و نیم بامداد ۱۹ آذرماه سال ۶۵ با رمز "یا زهرا(س)" توسط چند قرارگاه از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی عنوان کرد: این کتاب روایت ۷۵ روز حضور در رفتن عملیات نگارش یافته و مشاهدات از رفتار اعجاب انگیز رانندگان لودر و بولدزر در برابر صف تانک‌های دشمن در زیر آتش آنهاست.

نویسنده این کتاب تحقیق، پژوهش و تدوین در حوزه دفاع مقدس را به صورت حرفه‌ای و هدفمند دنبال کرده که نتیجه آن تاکنون چاپ ۱۵ عنوان کتاب در حوزه‌های زندگینامه داستانی، داستان و خاطرات در بخش دفاع مقدس است.

این کتاب در نخستین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس توسط بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد فرماندهی کل قوا جایزه بهترین گزارش جنگی را به خود اختصاص داد و در جشنواره انتخاب ربع قرن کتاب دفاع مقدس نیز به همین عنوان دست یافت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdchtqnqd23nv.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما