شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 70722
منبع : خبرگزاری فارس

نااميدي قمي‌ها از الماس شهر / شاگردان غياثي در قعر جدول

قم نيوز : تيم فوتسال الماس شهر قم هواداران خود را با قبول يك شكست خانگي ديگر از صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور بيش‌ از پيش نا اميد كرد.
نااميدي قمي‌ها از الماس شهر / شاگردان غياثي در قعر جدول
نااميدي قمي‌ها از الماس شهر / شاگردان غياثي در قعر جدول
به گزارش قم نیوز هر هفته از بازی‌های فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد، تیم الماس شهر قم به جای بهبود وضعیت خود و کسب نتایج بهتر، با عملکرد ضعیف و دور از انتظار خود در مسیر نزول و سقوط به دسته پائین‌تر گام برمی‌دارد.

نماینده فوتسال قم که فصل را با هدایت بهرام وفایی چندان خوب شروع نکرد، بعد از تغییر و تحولات کادر فنی توانست نخستین پیروزی خود را با کادر فنی جدید و سرمربیگری سیدوحید غیاثی در میهمانی تیم انتهای جدولی صدرای شیراز کسب کند اما باز هم اوضاع این تیم همانند هفته‌های آغازین لیگ پیش می‌رود.

فوتسالیست‌های تیم الماس شهر قم در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان یکی دیگر از تیم‌های نیمه پائین جدول رده‌بندی گروه نخست بازی‌ها یعنی نام‌آوران رسالت مازندران بودند اما در مقابل این تیم ضعیف هم حرفی برای گفتن نداشتند.

این دو تیم از گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال تیم الماس شهر قم و در جدال تیم‌های هفتم و هشتم جدول در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند اما در پایان این مازندرانی‌ها بودند که با نتیجه سه بر دو پیروز شدند.

در این بازی ابتدا مازندرانی‌ها به گل رسیدند اما تیم الماس شهر قم بازی را به تساوی کشاند، بار دیگر تیم میهمان دروازه نماینده قم را باز کرد و مطابق انتظار تیم الماس شهر گل تساوی را زد ولی اشتباهات فراوان در جمع شاگردان سیدوحید غیاثی پایان پذیر نبود تا اینکه یکی از این اشتباهات کار دست میزبان داد و تیم رسالت مازندران به گل سوم دست یافت تا با سه امتیاز قم را ترک کند و همچنان با چهار امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiqnq.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما