شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 70732
منبع : خبرگزاری فارس

صباي قم به مثلث صعود رسيد

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم با كسب سومين پيروزي متوالي خود به جمع سه تيم بالاي جدول رده‌بندي لگي دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.
صباي قم به مثلث صعود رسيد
صباي قم به مثلث صعود رسيد
به گزارش قم نیوز هر اندازه شروع بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای امیدهای صبای قم تلخ بود اما این‌روزها نماینده فوتبال قم روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد و با تداوم شکست‌ناپذیری بعد از هفته نخست، اوضاع بر وفق مراد این تیم است.

امیدهای صبای قم که امسال به شدت از بی‌پولی و بی‌مدیریتی باشگاه صبا رنج می‌برند در هفته نخست شروع بدی داشتند و با 6 گل به فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین بازی‌های این فصل در قم باختند اما دو تساوی و سپس سه پیروزی متوالی اکنون آنها را به رده سوم جدول رده‌بندی رسانده است.

نماینده فوتبال قم که در دو هفته قبلی بازی‌ها به ترتیب تیم‌های سپاهان درود و شهرداری تبریز را شکست داده بود، در هفته هفته بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور، بازی سخت خارج از خانه مقابل تیم امید نوین فولاد یزد را هم با نتیجه دو بر یک برد تا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

صبای قم در این دیدار جذاب و مهیّج ابتدا از میزبان خود پیش افتادند اما یک ضربه پنالتی منجر به تساوی بازی شد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد، ولی در نیمه دوم بار دیگر این صبا بود که با تسلط خود بر جریان مسابقه به گل دوم دست یافت و با حفظ این شرایط به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یافت تا دومین پیروزی در میهمانی رقبا را جشن گرفته و با دو پله صعود از مکان پنجم به رده سوم برسد.

نماینده فوتبال قم به سرمربیگری مسعود خسروی مربی جوان و با دانش فوتبال قم که به تازگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرده، حالا 11 امتیازی هستند و در مکان سوم جدول یکی از مدعیان اصلی بازگشت مجدد به لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران به شمار می‌روند، زیرا سال گذشته در لیگ برتر بودند و به دسته اول سقوط کردند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdciryay.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما