شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 70734
منبع : خبرگزاری مهر
پیام آیت الله اعرافی در پی شهادت حجت الاسلام دهقانی؛

روحانیت انقلابی از شهادت در راه خدا و دفاع از مردم استقبال می‌کند

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: روحانیت انقلابی از خطرها و مجاهدت و شهادت در راه خدا و دفاع از حقوق مردم و امت اسلامی استقبال می‌کند.
روحانیت انقلابی از شهادت در راه خدا و دفاع از مردم استقبال می‌کند
روحانیت انقلابی از شهادت در راه خدا و دفاع از مردم استقبال می‌کند
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین دهقانی از شهدای مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه‌های علمیه کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد حسن دهقانی طاب ثراه، استاد حوزه شهید پرور قم را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، اساتید و طلاب عزیز حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه قم، مردم شریف ایران، دوستان و علاقمندان آن فقید سعید و بازماندگان محترم بویژه خانواده گرامی آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان و دوستان شاگردان آن شهید از خداوند منان خواهانم.

شهادت مشعل فروزان و پرچم هدایتی است که همواره در حوزه‌های علمیه نورافشان و در اهتزاز بوده است و روحانیت انقلابی از خطرها و مجاهدت و شهادت در راه خدا و دفاع از حقوق مردم و امت اسلامی استقبال می‌کرده است و همچنان درکنار مردم عزیز و مجاهدان راه حق و جبهه مقاومت فداکاری و نورافشانی و جانفشانی خواهد کرد و بر عهد خود با اسلام و انقلاب اسلامی پایبند خواهد بود و نمونه آن این شهید والامقام است.

به روان پاک اولیای الهی و شهدای روحانیت و مقاومت و مدافع حرم درود می‌فرستیم.

علیرضا اعرافی،‌ مدیر حوزه‌های علمیه
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcay0n0.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما