?>?> اعزام 27 هزار زائر به مرزهای غرب کشور از پایانه مرکزی شهرداری قم | قم نیوز
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 70784
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در ایام اربعین صورت گرفت؛

اعزام 27 هزار زائر به مرزهای غرب کشور از پایانه مرکزی شهرداری قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: در ایام اربعین بالغ بر 27 هزار زائر از پایانه مرکزی به عتبات عالیات اعزام شدند.
اعزام 27 هزار زائر به مرزهای غرب کشور از پایانه مرکزی شهرداری قم
اعزام 27 هزار زائر به مرزهای غرب کشور از پایانه مرکزی شهرداری قم
به گزارش قم نیوز علیرضا پوریافر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم به مناسبت ایام اربعین، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی با سرویس دهی 775 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری 27 هزار و 371 زائر به مرزهای مهران، چزابه و شلمچه اعزام شدند.

وی ادامه داد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در این ایام با برپایی موکب کریمه اهل بیت(س) در محوطه پایانه همه روزه پذیرای زائرین حسینی بود و با امکاناتی از قبیل ایستگاه پذیرایی صلواتی، ایستگاه فرهنگی، ایستگاه واکس صلواتی، راهنمای زائر، محل استراحت و شارژ موبایل در این ایام به زائرین و مسافرین خدمات رسانی کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه در ایستگاه صلواتی این موکب همه روزه بالغ بر 2 هزار زائر پذیرایی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس پایانه، مسئول انتظام سازمان و نماینده حمل و نقل در پایانه در واحد راهنمای زائر پاسخ گوی زائرین بودند. همچنین ایستگاه فرهنگی موکب با حضور مبلغین حوزه علمیه استان پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی زائرین بود.

وی با تاکید بر اینکه در ایام اربعین هزار و 800 بسته فرهنگی بین زائرین توزیع شد، تصریح کرد: در این ایام کلیه نمازخانه‌های سازمان در پایانه‌ها و پارکسوارها و سالن انتظار مسافرین به صورت 24 ساعته به مسافرین خدمات رسانی کرد و واحد خدمات سازمان به صورت آماده باش همه روزه محوطه پایانه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را نظافت کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjede.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما