دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 7079
رکن الدینی خبر داد:

ششمین دوره پذیرش دانشجو در رشته معارف اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش دانشگاه معارف اسلامی از ثبت‌نام ششمین دوره پذیرش دانشجو در رشته معارف اسلامی خبر داد.
ششمین دوره پذیرش دانشجو در رشته معارف اسلامی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید حسین رکن‌الدینی با اشاره به تدریس رشته مدرسی معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اظهار کرد: این رشته دارای گرایش‌های اخلاق، انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، قرآن و متون اسلامی و مبانی نظری اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۰۱ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۵۹ دانشجو در مقطع دکترا در حال تحصیل بوده که ۶۲ نفر از آنها در مقطع دکترا بورسیه هستند.

معاون آموزش دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به پذیرش نخستین دوره پذیرش دانشجویان خواهر در سال ۹۰ گفت: اکنون ۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

وی از پذیرش دانشجو در ششمین دوره دانشجوی معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و افزود: متقاضیان از دهم تا پایان خرداد فرصت دارند برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه معارف اسلامی مراجعه کنند.

رکن‌الدینی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی ۲۴ شهریور برگزار شده و در هر گرایش ۱۵ نفر پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد در دو مرحله برگزار می‌شود، گفت: پس از اعلام مرحله نخست آزمون کارشناسی ارشد زیر نظر سازمان سنجش و با برگزاری مصاحبه ۱۵ نفر انتخاب می‌شوند.

معاون آموزش دانشگاه معارف اسلامی یادآور شد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۳۴۳۲۷ ـ ۷۷۳۵۴۷۳ ـ ۰۲۵۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.f8fbjh87o9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما