کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ‌وزیر کشور: 2 میلیون زائر ایرانی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند

خبرگزاری تسنیم , 15 آبان 1397 ساعت 23:01

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در اربعین امسال بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی و بالغ‌بر ۱۲۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرزهای سه‌گانه کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین به کشور عراق سفر کردند.


به گزارش قم نیوز حسین ذوالفقاری صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران اظهار داشت: در ایام اربعین سعی شد تا با تمام مشکلات موجود خدمات‌رسانی قابل‌توجهی به زائران داده شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های مرزهای غربی و خروجی کشور نسبت به سال گذشته از اقدامات مؤثر انجام‌شده در اربعین سال جاری بود.

رئیس ستاد اربعین کشور گفت: با ارتقای نسبی زیرساخت‌های مرزهای خروجی کشور روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین نسبت به سال‌های گذشته وضعیت مطلوب‌تری پیداکرده است.

ذوالفقاری ادامه داد: در اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر ایرانی و بالغ‌بر 120 هزار نفر از اتباع خارجی از مرزهای سه‌گانه کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین به کشور عراق سفر کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: برای توسعه و ارتقای کیفیت زائران اربعین جاده مهران تا پایان سال آینده 4 بانده می‌شود، لغو روادید بین ایران و عراق یکی از مهم‌ترین سیاست‌های جاری بین دو کشور است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 70834

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70834/معاون-وزیر-کشور-2-میلیون-زائر-ایرانی-پیاده-روی-اربعین-شرکت-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir