شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 70865
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس حوزه هنری قم:

زیرساخت های فرهنگی قم باید متناسب با شأن این کلانشهر مذهبی توسعه یابد

قم نيوز : معاون هنری حوزه هنری گفت: زیرساخت های فرهنگی قم باید متناسب با شأن این کلانشهر مذهبی توسعه پیدا کند.
زیرساخت های فرهنگی قم باید متناسب با شأن این کلانشهر مذهبی توسعه یابد
زیرساخت های فرهنگی قم باید متناسب با شأن این کلانشهر مذهبی توسعه یابد
به گزارش قم نیوز مجدالدین معلمی ابراز داشت: بی شک تقویت زیرساخت های فرهنگی در قم از جمله عواملی است که می تواند در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و به تبع آن کاهش آسیب ها و مشکلات اجتماعی و معضلات فرهنگی بسیار موثر باشد.

 افزود: به نظر بنده در سطح شهر قم به طور نسبی زیرساخت های فرهنگی در بسیاری از نقاط این کلانشهر مذهبی وجود دارد، منتهای مراتب بهره برداری لازم و مناسب از آنها صورت نمی گیرد.

معلمی همچنین خواستار نظارت عالی دستگاه های ارشاد استان همچون استانداری نسبت به این مساله شد و گفت: وضعیت کنونی به گونه ای است که حتی فضاهای موجودی که علی القاعده می بایست در اختیار فرهنگ و هنر قم باشد، به آن شکل مورد بهره‌برداری عمومی قرار نمی گیرد و این یک ضعف در سطح استان است که باید در رفع آن کوشید و البته باید توجه داشت که این کار صرفاً با شعار و وعده انجام نمی شود.

 معاون هنری حوزه هنری خاطرنشان کرد: از سویی می بایست شرایط و زمینه ها و بسترسازی ها از سوی مسئولان و نهادها به شکلی باشد که فضای لازم برای فعالیت مطلوب هنرمندان در سطح استان مهیا شود که اگر این گونه شد بی شک مردم نیز نسبت به حضور در محیط های فرهنگی و استفاده از تولیدات و محصولات فرهنگی از خود رغبت نشان می دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftcde.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما