سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 7089
در مجموعه ورزشی تختی انجام شد؛

رقابت 9 تیم در فصل جدید فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با شرکت 9 تیم برگزار می‌شود.
رقابت 9 تیم در فصل جدید فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل صولتی اظهار کرد: رقابت‌های فوتبال باشگاهی استان قم از روز پنجشنبه اول تیرماه کلید می‌خورد و در نخستین گام تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان استان در مجموعه ورزشی تختی به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

وی ادامه داد: نشست هماهنگی و قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم در سال ۱۳۹۱ با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده و عوامل کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم در محل این هیئت برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در برنامه مسابقات قرار گرفتند.

مسوول کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم افزود: همچنین در این نشست نمایندگان تیم‌های شرکت کننده و هیئت فوتبال استان قم در خصوص برگزاری هر چه منظم‌تر این دوره از مسابقات و حواشی مربوط به آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در لیگ نوجوانان باشگاه‌های قم و با انجام مراسم قرعه کشی در رده سنی نوجوانان، ۹ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی نوجوانان با حریفان خود آشنا شدند.

صولتی در ادامه به مشخص شدن برنامه هفته نخست فصل جدید این رقابت‌ها هم اشاره کرد و عنوان داشت: بر این اساس در نخستین بازی فصل جدید تیم فوتبال نوجوانان عقاب سوهان گل محمد، مدافع عنوان قهرمانی در نخستین مسابقه خود که احتمالا دیدار افتتاحیه این مسابقات نیز خواهد بود در جدالی حساس به مصاف تیم فوتبال نوجوانان ارم ساز می‌رود.

وی همچنین با اشاره به سایر بازی‌های فصل جدید لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم ابراز داشت: در دیگر دیدارها تیم فوتبال نوجوانان هما به اتحاد روبه‌رو می‌شود و فوتبالیست‌های تیم نوجوانان افشید به مصاف ایران‌جوان می‌روند.

مسوول کمیته اجرایی هیئت فوتبال استان قم یادآور شد: این در حالی است که تیم فوتبال نوجوانان پیمان با جعفریه روبه‌رو می‌شود و با برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال نوجوانان انصار در هفته نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdeiw6dx1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما