سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 7092
رشیدی عنوان کرد:

موی تای مدال آور ترین رشته قم خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: با تمام توان خود از ورزشکاران رشته موی تای حمایت کرده و این رشته را به مدال‌آورترین رشته در میان ورزش‌های رزمی تبدیل خواهیم کرد.
موی تای مدال آور ترین رشته قم خواهد شد
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی  اظهار کرد: بنا بر تصمیم مسوولان وزارت ورزش و جوانان انتقال موی تای به فدراسیون ورزش‌های رزمی قطعی است و از این به بعد این رشته در استان‌های نیز زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی فعال خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای این منظور از سوی مسوولان وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای به فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان ارسال شده مبنی بر اینکه موی‌تای دوباره باید زیر پوشش فدراسیون‌ رزمی باشد و فدراسیون نیز به زودی این مهم را به هیئت‌های استانی ابلاغ خواهد کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اظهار داشت: در صورتی که رشته ورزشی موی تای دوباره زیرپوشش فدراسیون و هیئت‌های ورزش رزمی استان‌های مختلف کشور باشد، این رشته می‌تواند جایگاه موفق گذشته خود را احیا کند.

وی تصریح کرد: در گذشته رشته ورزشی موی تای یکی از رشته‌های هیئت ورزش‌های رزمی بود و ورزشکاران بسیار توانمند و موفقی در قم داشت که در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده بودند.

رشیدی ابراز داشت: نظیر رشته ورزشی موی‌تای، در حال حاضر رشته‌هایی نظیر ووینام، کوبودو، جوجیتسو و کیک بوکسینگ و چندین رشته و سبک رزمی دیگر در هیئت ورزش‌های رزمی قم فعال هستند که قهرمانان و ورزشکاران بسیار زیادی دارند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تصمیم بر این است موی تای زیرپوشش هیئت ورزش‌های رزمی قرار بگیرد، تلاش خواهیم کرد هر چه سریع‌تر مقدمات فعال شدن آن در هیئت رزمی مهیا شود زیرا این رشته با همیاری فدراسیون ورزش‌های رزمی به خوبی مسابقات جام ریاست جمهوری را برگزار کرد و تعامل خوبی بین این رشته و ورزش‌های رزمی وجود دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است و هیئت‌های استانی نیز از این فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها تبعیت می‌کنند، به همین خاطر بازگشت موی تای به این هیئت را به فال نیک می‌گیریم.

وی یادآور شد: هیئت ورزش‌های رزمی از نظر ورزشکار سازمان یافته یکی از سه هیئت برتر ورزشی استان قم است که قطعا با بازگشت رشته ورزشی موی تای به این هیئت، جمعیت ورزشکاران بیمه شده افزایش خواهد یافت.

رشیدی تاکید کرد: هیئت رزمی امسال نیز در بین هیئت‌های برتر ورزشی استان قم بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۰ قرار گرفت و با تلاش‌هایی که در بین مجموعه اعضای هیئت در حال انجام است، جایگاه این رشته را نسبت به سال گذشته ارتقا خواهیم داد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.heafuqey8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما