يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 70933
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در تدارك جنگ مقاومت / خودي‌ها در مقابل قمي‌ها

قم نيوز : تيم فوتسال سوهان محمدسيما قم در شانزدهمين هفته مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در ديداري خانگي از مقاومت قرچك پذيرايي مي‌كند.
سوهان قم در تدارك جنگ مقاومت / خودي‌ها در مقابل قمي‌ها
سوهان قم در تدارك جنگ مقاومت / خودي‌ها در مقابل قمي‌ها
به گزارش قم نیوز بازی‌های هفته سوم از دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه 24 آبان ماه برگزار می‌شود و فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در دیداری خانگی میزبان و پذیرای مقاومت قرچک خواهند بود.

شاگردان حسین صبوری که آخرین بازی خانگی خود را با نتیجه چهار بر سه به سختی از تیم قعرنشین شهرداری ساوه برده‌اند برای تداوم روند شکست‌ناپذیری در خانه این هفته از یک تیم پائین جدولی یعنی مقاومت قرچک پذیرایی می‌کنند، تیمی که در نیم‌فصل نخست سوهان محمدسیما قم را در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

فوتسالیست‌های قم که هفته گذشته در دیدار خارج از خانه سخت و نفس‌گیر برابر صدرنشین لیگ برتر یعنی تیم گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه چهار بر یک شکست خورده‌اند، برای کاهش فاصله خود با تیم‌های بالای جدول این هفته از ساعت 16 روز پنجشنبه 24 آبان امیدوار به کسب پیروزی با حمایت تماشاگران خودی برابر مقاومت صف‌آرایی می‌کنند.

این مسابقه یکی از حساس‌ترین دیدارهای خانگی سوهان محمدسیما قم در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است زیرا محمدطاها نعمتیان و سعید قلندری دو بازیکن قمی که در نیم‌فصل نخست لیگ امسال عضو تیم سوهان محمدسیما قم بودند بعد از نقل و انتقالات نیم‌فصل به عضویت تیم مقاومت قرچک درآمدند و این هفته در قم برابر تیم سابق خود به میدان خواهند رفت.

نماینده فوتسال قم در بازی‌های خانگی این فصل تیم‌هایی نظیر لبنیات ارژن فارس، آذرخش بندرعباس، اهورا بهبهان و شهرداری ساوه را شکست داده اما با تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز مساوی کرده تا بدون شکست در خانه با انگیزه کسب یک برد دیگر در مقابل قرچکی‌ها قرار بگیرد، دیداری که ناظر آن علیرضا رجبی از خراسان‌رضوی، داور اول آن محمدعلی ترحمی از سمنان و سه عضو دیگر تیم داوری مجید اکبری، مصطفی کرد و مهدی کرد از البرز هستند.

نگاهی به جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر نشان می‌دهد که فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم تا پایان هفته دوم از دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب 25 امتیاز در مکان ششم هستند و مقاومت قرچک با 16 امتیاز یازدهم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbf9bz.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما