يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 70941
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم:

فقط 15 درصد تسهیلات طرح رونق تولید در قم جذب شده است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: در استان منابع بانکی به اندازه کافی برای پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید وجود دارد، اما تاکنون تنها 15 درصد این منابع جذب شده است.
فقط 15 درصد تسهیلات طرح رونق تولید در قم جذب شده است
فقط 15 درصد تسهیلات طرح رونق تولید در قم جذب شده است
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با اشاره به سیاست دولت در خصوص نظام بانکی اظهار کرد: رئیس جمهور در خصوص اصلاح نظام بانکی به رئیس بانک مرکزی دستور داده است، اما با این وجود هنوز استان‌ها در زمینه تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات طرح رونق تولید مشکل دارند.

وی ادامه داد: در استان قم منابع بانکی به اندازه کافی برای پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید وجود دارد، اما تاکنون تنها 15 درصد این منابع جذب شده است، در حالی که باید هر ماه شاهد جذب 20 درصد منابع طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان باشند؛ 900 میلیارد تومان برای قم در این زمینه تسهیلات در نظر گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: عمده تسهیلات طرح رونق تولید مربوط به سرمایه در گردش بخش صنعت است، رئیس مجلس شورای اسلامی بر تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قم تاکید کرد.

غضنفری با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: باید متقاضیانی که به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند پرونده‌هایشان از طرف بانک‌های استان به سازمان مربوطه ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: در خصوص افزایش قیمت بتن در استان قم هم با کار کارشناسی باید این کار صورت بگیرد، البته این افزایش قیمت نباید به گونه ای باشد که به مردم فشار بیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خاطرنشان کرد: توقع باید از دستگاه‌های خدمت رسان دو طرفه باشد، یعنی باید در عین حال که از این دستگاه‌ها انتظار خدمت داریم، برای دریافت مطالبات آن‌ها تلاش کنیم، دستگاه‌های خدمت رسان همچون شرکت توزیع برق استان مطالبات زیادی از مشترکان دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6on0.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما