?>?> تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ‌های پایه فوتبال قم مشخص شدند | قم نیوز
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 70965
منبع : خبرگزاری مهر
در پایان مرحله نخست؛

تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ‌های پایه فوتبال قم مشخص شدند

قم نيوز : تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ‌های پایه فوتبال قم در پایان مرحله نخست مشخص شدند.
تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ‌های پایه فوتبال قم مشخص شدند
تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ‌های پایه فوتبال قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز با پایان رقابت‌های فوتبال لیگ‌های پایه باشگاه‌های استان قم تیم‌هایی که جواز حضور در مرحله نهایی این پیکارها را کسب کرده‌اند مشخص شدند و لیگ‌های پایه اکنون در آستانه ورود به جذاب‌ترین بخش خود است.

تیم‌های حاضر در لیگ‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان قم از شهریور ماه امسال درگیر مسابقات رده سنی خود شدند و در هر رده ۱۰ تیم با هم به رقابت پرداختند و اکنون ۴ تیم برتر هر رده سنی در مرحله نهایی بار دیگر به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

بر این اساس در مسابقات لیگ جوانان استان قم در پایان مرحله نخست، پیام با ۲۱۴ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های مهام پلیمر و سوهان محمد با ۲۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. این ۳ تیم پیش از حضور در مرحله دوم را قطعی کرده بودند.

در هفته‌های پایانی رقابت بر سر کسب چهارمین و آخرین سهمیه صعود به مرحله نهایی لیگ جوانان بسیار داغ دنبال می‌شد که در نهایت تیم فوتبال عقاب با کسب امتیازات لازم با ۱۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از تیم‌های وحدت و شاهین راهی مرحله نهایی شد.

در لیگ رده سنی نوجوانان نیز، تیم قدرتمند عرفان گستر از ۹ بازی و ۲۷ امتیاز ممکن، ۲۵ امتیاز را کسب کرد و در صدر قرار گرفت و تیم هما با ۲۲ امتیاز دوم شد. مهام پلیمر با ۱۸ امتیاز در جای سوم ایستاد و شاهین با ۱۷ امتیاز سهمیه چهارم و آخر صعود به مرحله نهایی را به دست آورد تا تیم پیام نتواند به مرحله نهایی برسد.

قرعه کشی مسابقات مرحله نهایی این ۲ رده سنی در هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود تا برترین تیم‌های هر رده سنی با هم روبرو شوند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgny9u.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما