کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

هیأت‌های مذهبی لشکر نرم انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی هستند

خبرگزاری مهر , 21 آبان 1397 ساعت 11:59

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، هیأت‌های مذهبی را لشکر نرم انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی دانست و گفت: هیأت‌های مذهبی در جنگ اقتصادی نیز می‌توانند نقش آفرین باشند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عباس اسکندری در آئین شکرگزاری اقامه عزای ماه محرم و صفر که شامگاه یکشنبه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته هیأت‌های مذهبی در ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان که تلاش کردند تا با هجمه به فرهنگ و اعتقاد اسلامی ما اهداف خود را دنبال کنند در این مسیر با شکست مواجه شده‌اند.

وی عنوان کرد: هیأت‌های مذهبی ولایی هستند که در زیر سایه ولایت فقیه توانسته‌اند در برهه‌های مختلف افتخار آفرینی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: هیآت‌ مذهبی در حقیقت لشکر نرم انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی هستند و هیأت‌های مذهبی می‌توانند در جنگ غیر نظامی جبهه کفر و استکبار در صفوفی به هم فشرده و متحد دشمن را شکست دهند.

وی با بیان اینکه آمریکا و برخی از کشورهای مستکبر برای ملت ایران مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کنند اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، افزود: هیأت‌های مذهبی امروز در جنگ اقتصادی دشمنان نیز می‌توانند وارد میدان شوند و نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام اسکندری پیروزی نهایی را از آن امت اسلام برشمرد و عنوان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حفظ وحدت و استقامت در مسیر حق و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانند مسیر پیروزی و نصرت را طی کنند.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 70966

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70966/هیأت-های-مذهبی-لشکر-نرم-انقلاب-اسلامی-برابر-استکبار-جهانی-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir