دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 70966
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

هیأت‌های مذهبی لشکر نرم انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی هستند

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، هیأت‌های مذهبی را لشکر نرم انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی دانست و گفت: هیأت‌های مذهبی در جنگ اقتصادی نیز می‌توانند نقش آفرین باشند.
هیأت‌های مذهبی لشکر نرم انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی هستند
هیأت‌های مذهبی لشکر نرم انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی هستند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عباس اسکندری در آئین شکرگزاری اقامه عزای ماه محرم و صفر که شامگاه یکشنبه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته هیأت‌های مذهبی در ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان که تلاش کردند تا با هجمه به فرهنگ و اعتقاد اسلامی ما اهداف خود را دنبال کنند در این مسیر با شکست مواجه شده‌اند.

وی عنوان کرد: هیأت‌های مذهبی ولایی هستند که در زیر سایه ولایت فقیه توانسته‌اند در برهه‌های مختلف افتخار آفرینی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: هیآت‌ مذهبی در حقیقت لشکر نرم انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی هستند و هیأت‌های مذهبی می‌توانند در جنگ غیر نظامی جبهه کفر و استکبار در صفوفی به هم فشرده و متحد دشمن را شکست دهند.

وی با بیان اینکه آمریکا و برخی از کشورهای مستکبر برای ملت ایران مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کنند اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، افزود: هیأت‌های مذهبی امروز در جنگ اقتصادی دشمنان نیز می‌توانند وارد میدان شوند و نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام اسکندری پیروزی نهایی را از آن امت اسلام برشمرد و عنوان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حفظ وحدت و استقامت در مسیر حق و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانند مسیر پیروزی و نصرت را طی کنند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdch-wnq.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما