کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اکران 1000 مترمربع بنر مناسبتی ایام ربیع‌الاول در نقاط مختلف شهر

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 21 آبان 1397 ساعت 15:54

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران 1000 مترمربع بنر مناسبتی ایام ربیع‌الاول در نقاط مختلف شهر خبر داد.


به گزارش قم نیوز حسین ایرانمنش ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه ربیع‌الاول،  از اقدامات ویژه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری به مناسبت این ایام خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پایان ایام محرم و صفر، نیروهای مدیریت شهری ضمن جمع‌آوری کلیه بنرها، پارچه‌های مشکی و تغییر تابلوهای مناسبتی، نسبت به اکران پارچه‌های رنگی به مناسبت ایام جشن و سرور آل‌الله اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بنرهای مناسبتی نیز چاپ و در سطح شهر نصب شده است، تصریح کرد: در همین راستا بیش از هزار مترمربع بنر و پارچه‌نوشت تبریک ماه ربیع‌الاول ماه سرور اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم و سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در نقاط مختلف شهر اکران شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه این بنرها در سازه‌های عرشه پل، پرتابل و استرابورد سطح شهر اکران شده است، افزود: همچنین به مناسبت این ایام آذین‌بندی شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: همزمان با هفته وقف نیز شهرداری قم در مشارکت با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در اقدامی هماهنگ شعار «همه واقف باشیم» را در بنرهای اطلاع‌رسانی شهر درج کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 70973

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70973/اکران-1000-مترمربع-بنر-مناسبتی-ایام-ربیع-الاول-نقاط-مختلف-شهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir