کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم:

کاهش ارزش پول ملی شهرداری قم را دچار چالش کرد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 21 آبان 1397 ساعت 18:14

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت ارز موجب شده است که شهرداری برای تحقق برنامه‌های خود دچار چالش شود.


به گزارش قم نیوز محسن رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به مشکلات تحقق طرح قم 1400 اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم در رسیدن به شاخص‌های قم 1400 به مشکل خواهیم خورد و باید بازنگری در این شاخص‌ها با توجه به تغییرات صورت گرفته انجام بدهیم.

وی ادامه داد: عدم توجه به افزایش هزینه‌ها براساس گزارش بانک مرکزی و تلاش برای دادن یارانه در امور مختلف شهری، موجب کند شدن توسعه شهری در شهر قم می‌شود، برای توسعه متوازن باید هم به دنبال حقوق بیت المال  و هم حفظ حقوق مردم به صورت متوازن باشیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: برای بودجه سال 98 شهرداری باید بازنگری‌هایی نسبت به بودجه‌های قبلی صورت بگیرد تا شاخص‌های کیفی و کمی پیش بینی شده شهرداری قم محقق شود، کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت ارز موجب شده است که شهرداری برای تحقق برنامه‌های خود دچار چالش شود.

رنجبر با اشاره به افزایش هزینه‌های جمع آوری پسماند در شهر قم اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش هزینه‌های کار جمع آوری پسماندهای جزء عمرانی و ساختمانی بودیم و به همین دلیل باید تعرفه جمع آوری این نوع از پسماند افزایش پیدا کند، باید قیمت تمام شده خدمات از مردم اخذ شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 70977

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70977/کاهش-ارزش-پول-ملی-شهرداری-قم-دچار-چالش

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir