دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 70984
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضور 300 خادم مسجد جمکران همزمان با 9 ربیع‌الاول در 26 استان کشور

قم نيوز : رئیس مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران از حضور ۳۰۰ خادم مسجد جمکران در ۲۶ استان کشور در روز ۹ ربیع‌الاول خبر داد.
حضور ۳۰۰ خادم مسجد جمکران همزمان با ۹ ربیع‌الاول در ۲۶ استان کشور
حضور ۳۰۰ خادم مسجد جمکران همزمان با ۹ ربیع‌الاول در ۲۶ استان کشور
به گزارش قم نیوز سید حسین موسوی امروز در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های مراسم نهم ربیع‌الاول در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ارج نهادن روز 9 ربیع‌الاول را در جهت معرفی امام زمان (عج) به جهانیان لازم دانست و اظهار داشت: برنامه‌هایی به مناسب بزرگداشت روز 9 ربیع‌الاول با عنوان "رحمت واسعه" از سال 1394 آغازشده که هرسال به غنای آن افزوده می‌شود.

وی به تشریح برنامه "رحمت واسعه" پرداخت و ادامه داد: در سال نخست خادمین با لباس رسمی به مراکز درمانی و آسایشگاه جانبازان و معلولین رفته که در سال دوم دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم نیز اضافه‌شده و امسال حضور در مراکز آموزشی نیز به این برنامه اضافه‌شده است.

رئیس مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران از حضور 300 خادم در برنامه "رحمت واسعه" امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: 300 خادم افتخاری با لباس رسمی، پرچم مسجد مقدس جمکران، قرآن و همچنین متبرکات مسجد در 26 استان حضور پیداکرده و مراسم ویژه بیعت با امام زمان (عج) را در روز 9 ربیع‌الاول برای بزرگداشت این روز برگزار می‌کنند.

دبیر ستاد برگزاری مناسبت‌های ویژه مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری مراسم نهم ربیع‌الاول اظهار داشت: یکی از ثمرات نظام اسلامی احیای دوباره سنت‌های دینی مانند اعتکاف، نماز جمعه، امربه‌معروف و نهی از منکر و اربعین بوده که بسیار قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkwnq.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما