کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش برای ربودن طلبه عدالتخواه ناکام ماند / ضرب و شتم شدید مهدی صدرالساداتی

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 21 آبان 1397 ساعت 18:57

افراد ناشناس که قصد ربودن طلبه عدالتخواه مهدی صدرالساداتی را داشتند، پس از ناکام ماندن در سوار کردن وی به خودروی خود، وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.


به گزارش قم نیوز مهدی صدرالساداتی، طلبه عدالتخواهی که این روزها برای مقابله با فقرو فساد و تبعیض فعالیت می‌کند، امروز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت اما موفق به ربودن وی نشدند.

به گفته شاهدان عینی این افراد که با لباس شخصی به سمت صدرالساداتی آمدند، قصد داشتند وی را با زور در صندوق عقب یک خودرو شیشه دودی سوار کنند که با مقاومت طلبه عدالتخواه روبرو شدند و سپس وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مهدی صدرالساداتی این روزها پیگیر مشکل ساکنان ده ونک است که از سوی دانشگاه الزهرا برای تخلیه منازل خود تحت فشار قرار گرفته اند. این دانشگاه با گرفتن حکم تخلیه قصد بیرون کردن ساکنان کم بضاعت این منطقه را داشته است اما با حضور عدالتخواهان و مقاومت مردم از جمله صدرالساداتی تاکنون موفق نشده است.

وی همچنین به دلیل فضای ضد اشرافیت علیه آقازاده‌ها و برخی مسئولین در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به شدت تحت فشار است.

قم نیوز ضمن ابراز نگرانی از تکرار چنین حملاتی علیه روحانیت عدالتخواه، خواهان محافظت نهادهای امنیتی از مهدی صدرالساداتی است زیرا ممکن است برخی از عناصر خودسر یا منافقین برای تحریک مردم نسبت به ایجاد آسیب به وی اقدام کنند و تقصیر را به گردن سازمان‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی بیاندازند.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 70990

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70990/تلاش-ربودن-طلبه-عدالتخواه-ناکام-ماند-ضرب-شتم-شدید-مهدی-صدرالساداتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir