سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 71002
منبع : خبرگزاری فارس
بی اطلاعی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان قم از استاندار جدید قم

انتخاب استاندار جدید قم در هاله ای از ابهام

قم نيوز : انتخاب استاندار قم در شرایطی در حال انجام بوده که به نظر می‌رسد نظر هیچکدام از دو طیف سیاسی استان شامل اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در این زمینه گرفته نشده است.
انتخاب استاندار جدید قم در هاله ای از ابهام
انتخاب استاندار جدید قم در هاله ای از ابهام
به گزارش قم نیوز تنها چند روز تا پایان مهلت قانونی قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برای ترک پست مسئولان بازنشسته باقی‌مانده است و استانداران 14 استان باید با صندلی‌های خود خداحافظی کرده و پست خود را به افراد جایگزین بسپارند.

وزیر کشور از نهایی شدن لیست پیشنهادی جایگزینی 14 استاندار کشور و ارسال آن به هیئت دولت خبر داده ولی عدم انتخاب سرپرست برای برخی استان‌ها را نیز رد نکرده است که باید منتظر ماند تا بعد از تشکیل جلسه هیئت دولت این گزینه نهایی شده و از روز 24 آبان رسماً کار خود را آغاز کنند.

با توجه به اینکه قاطبه طیف سیاسی کشور در دستان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بوده به نظر می‌رسد این جریان‌های سیاسی از روند انتخاب استاندار قم بی‌خبر هستند و کسی نیز در این رابطه با آن‌ها صحبتی نکرده است.

عضو شورای مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به عدم نظرخواهی از این طیف سیاسی برای انتخاب استاندار قم اظهار کرد: تاکنون نه به صورت عمومی و نه به صورت خصوصی درباره روند انتخاب استاندار از طیف اصولگرایان نظرخواهی نشده است.

سید محمد آقامیری با بیان اینکه فعلاً معاونان استاندار از گزینه‌های مطرح هستند، ابراز کرد: معاونان استاندار مطرح بوده ولی به نظر بنده این‌گونه نیست ولی بومی بودن یا غیربومی بودن استاندار باید در نظر گرفته شود.

دبیر حزب آبادگران استان قم خاطرنشان کرد: ما مشکلی با معاونان فعلی استاندار نداریم و از آن‌ها نیز حمایت می‌کنیم ولی در این زمینه اختلاف‌سلیقه نیز وجود دارد.

رئیس خانه احزاب و دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی نیز اظهار کرد: تا این لحظه هیچ نظری و درخواستی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و خانه احزاب درباره انتخاب استاندار قم نشده است.

محمد خون چمن خاطرنشان کرد: به نظر بنده بستر فعالیت برای محمدرضا هاشمی معاون سیاسی و امنیتی فعلی استاندار فراهم بوده و ایشان می‌تواند گزینه خوبی برای استانداری قم باشد.
انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcj8yea.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما