سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 71017
منبع : خبرگزاری تسنیم

خیابانی در قم به نام شهید مدافع حرم "عسکری جمکرانی" نامگذاری شد

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: با توجه به فرارسیدن سال روز شهادت شهید عسکری جمکرانی در جلسه روز گذشته شورای شهر استان قم خیابانی به نام این شهید گرانقدرنامگذاری شد.
خیابانی در قم به نام شهید مدافع حرم "عسکری جمکرانی" نامگذاری شد
خیابانی در قم به نام شهید مدافع حرم "عسکری جمکرانی" نامگذاری شد
به گزارش قم نيوز عبدالله جلالی در دیدار با خانواده شهید عسکری جمکرانی اظهار داشت: سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم، حضور در منزل شهید عسکری برای اعضای شورای شهر استان افتخار است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مسئولین و افرادی که در اداره کشور سهیم هستند دارای وظیفه سنگینی هستند و اگر بخواهیم به وصیت شهدا عمل کنیم انتظاری جزء خدمت صادقانه از مسئولین وجود ندارد.

جلالی با اشاره به مشکلات جامعه بیان کرد: باید آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم انجام دهیم، درشرایط موجود و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد تنها باید به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت شهادت در دین اسلام گفت: باید شهدا را مدنظر قرار داده و در راستای رسالتی که داریم انجام‌وظیفه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شورای شهر قم و گروه فرهنگی و اجتماعی که ریاست آن بر عهده مالکی نژاد است همه تلاش خود را می‌کند تا در خدمت خانواده شهدا و مردم قم باشد.

جلالی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن سال روز شهادت شهید عسکری جمکرانی در جلسه روز گذشته شورای شهر استان قم خیابانی به نام این شهید گرانقدر نامگذاری شد و این اقدام به‌زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfexde.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما