سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 71030
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم:

آسمان قم طی ۳ روز آینده بارانی است/ کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی بودن هوای این استان طی سه روز آینده خبر داد و گفت: هوای قم در روز جمعه ابری به تدریج همراه با کاهش ابر است.
آسمان قم طی ۳ روز آینده بارانی است/ کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا
آسمان قم طی ۳ روز آینده بارانی است/ کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان اظهار داشت: امروز هوای قم نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران است.

وی گفت: هوای قم در روز چهارشنبه و پنجشنبه ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای قم در روز جمعه ابری به تدریج همراه با کاهش ابر است.

وی با اشاره به کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوا نسبت به اوایل هفته افزود: حداقل دمای هوای امروز قم ۱۱ درجه و حداکثر ۱۵ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه ۱۰ درجه و حداکثر ۱۶ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه ۱۲ درجه و حداکثر ۱۴ درجه و حداقل دمای هوای جمعه ۱۰ درجه و حداکثر نیز ۱۶ درجه خواهد بود.

ترابیان بیان کرد: سرعت وزش باد طی امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی، در روز چهارشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، روز پنجشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و در روز جمعه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: میزان بارندگی طی ۴۸ ساعت گذشته در شکوهیه هشت و سه دهم میلی‌متر، سالاریه ۲ و چهار دهم میلی‌متر، سلفچگان ۹ و نیم میلی‌متر، کهک یک و چهار دهم میلی‌متر، دستجرد ۱۰ میلی‌متر، جعفریه ۲۲ و هشت دهم میلی‌متر، جمکران سه و هشت دهم میلی‌متر، کوه سفید چهار دهم میلی‌متر و قنوات ۲ و ۹ دهم میلی‌متر بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawwn0.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما