چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 71035
منبع : خبرگزاری مهر
برای حضور در دور برگشت لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

اعزام تیم‌های رول بال استان قم به تاکستان و طبس

قم نيوز : رئیس هیئت اسکیت استان قم از اعزام تیم‌های رول بال استان قم به تاکستان و طبس برای حضور در دور برگشت لیگ برتر خبر داد.
اعزام تیم‌های رول بال استان قم به تاکستان و طبس
اعزام تیم‌های رول بال استان قم به تاکستان و طبس
به گزارش قم نیوز حمیدرضا جلیلی اظهار داشت: هیئت اسکیت استان قم تا پایان سال ۹۷ برگزاری رویدادهای مختلف استانی و برون استانی را در دستور کار دارد و بر این اساس، اعزام اسکیت بازان قمی به المپیاد استعدادهای ورزشی برتر کشور یکی از برنامه پیش رو برای هیئت اسکیت قم است.

وی افزود: المپیاد استعدادهای برتر اسکیت کشور آذرماه در بندر عباس برگزار می‌شود و تیم‌های استان قم در ۴ رده سنی و در ۲ بخش پسران و دختران عازم این مسابقات می‌شوند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: اعزام تیم‌های منتخب استان قم به دور دوم لیگ برتر رول بال مردان و زنان کشور دیگر برنامه پیش روی هیئت اسکیت است به طوری که تیم شهرنورد قم در هر دو بخش مردان و زنان عازم شهرهای طبس و تاکستان می‌شود تا با رقبای خود در دور برگشت دیدار کند.

جلیلی بیان داشت: پیش از این نیز ۲ تیم از استان قم در لیگ برتر اینلاین هاکی کشور شرکت داشتند که دور رفت این مسابقات در تهران برگزار شد و هر دو تیم در رده سوم قرار گرفتند همچنین لیگ استانی رشته به تل هاکی نیز به پایان دور رفت رسیده و دور برگشت آن آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به علت عدم حضور تیم هیئت قم به عنوان دومین تیم قمی در دور برگشت لیگ رول بال عنوان کرد: تیم هیئت قم با وجود کسب رتبه پنجم و بهتر از شهرنورد که رتبه هشتم دور رفت را کسب کرد به دلیل ناداوری‌ها و همچنین عدم پاسخگویی به مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته توسط کمیته مربوطه در فدراسیون از ادامه مسابقات انصراف داده است.

رئیس هیئت اسکیت استان قم تصریح کرد: حضور مربی و ورزشکاران آکادمی اسکیت پرشین قم جهت استعدادیابی،  و اجرای حرکات نمایشی در دبستان شهیدان کشتکار منطقه پردیسان از اقدامات هیئت اسکیت استان قم در آبان ماه بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftxde.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما