چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 71054
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب آغاز شد

قم نيوز : آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» با حضور جمعی از مسؤولان شهر قم برگزار شد.
المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب آغاز شد
المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب آغاز شد
به گزارش قم نیوز به مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برنامه‌های متنوعی در راستای جشنواره «چله سرو» را در نظر گرفته که یکی از آنها برگزاری المپیاد ورزشی- تفریحی «فرزندان انقلاب» در ۴۰ ایستگاه نشاط مساجد قم است.

مراسم افتتاحیه این المپیاد به میزبانی مردم محله شهیدپرور باغ پنبه و با حضور ابراهیم معتمدی، قائم مقام شهردار قم و حسن مالکی‌نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سالن ورزشی مسجد شهدای باغ پنبه برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در مورد اهداف برگزاری المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» به ایراد سخن پرداخت و گفت: تقویت روحیه نشاط، تندرسی و سلامت فرزندان و ذخیره‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این المپیاد است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است تا مسجد را محور تمام فعالیت‌های فرهنگی- ورزشی خود در تمام عرصه‌ها قرار دهیم، اظهار کرد: کمترین کاری که می‌توانیم برای بچه‌های مسجد و انقلاب اسلامی انجام دهیم، این است که فضایی را در مساجد فراهم کنیم تا آنها این مکان مقدس را به‌عنوان یکی از برنامه‌های روزمره زندگی خود قرار داده و فرزندان ما در محیط امن، آرام و مومنانه‌ مسجد رشد کنند.

مدح حضرت علی(ع) توسط حمزه‌ای مرشد نوجوان استان، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزشی این منطقه و ارائه حرکات نمایشی و رزمی از دیگر برنامه‌های آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی- تفریحی فرزندان انقلاب بود.

همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از محمد محمدنژاد، ملی پوش بسکتبال با ویلچر و حسین گلستانی ملی پوش والیبال نشسته که در مسابقات پارالمپیک آسیایی جاکارتا به مدال قهرمانی رسیدند، تجلیل کرد.

در پایان این مراسم نیز از پوستر المپیاد ورزشی- تفریحی «فرزندان انقلاب» با حضور جمعی از مسؤولان شهری و توسط محمدنژاد و گلستانی، دو ورزشکار معلول و افتخارآفرین استان قم رونمایی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtz9u.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما