چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 71056
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

قم نيوز : هیچ کمکی از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها به اتوبوسرانی‌ قم جهت نوسازی ناوگان نشده است
هیچ کمکی از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها به اتوبوسرانی‌ قم جهت نوسازی ناوگان نشده است
هیچ کمکی از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها به اتوبوسرانی‌ قم جهت نوسازی ناوگان نشده است
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:
هیچ کمکی از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها به اتوبوسرانی‌ قم جهت نوسازی ناوگان نشده است

به گزارش قم نیوز مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی درباره فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: در چند سال گذشته از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها هیچ‌گونه کمکی به اتوبوسرانی‌های کشور جهت نوسازی ناوگان نشده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با توجه به اینکه عمر ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به بیش از 9 سال رسیده و در چند سال گذشته از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها هیچ‌گونه کمکی به اتوبوسرانی‌های کشور جهت نوسازی ناوگان نشده است،گفت: شهرداری قم از منابع داخلی خود در مرحله اول اقدام به خرید 50 دستگاه اتوبوس اسکانیا یورو 4 و در مرحله دوم خرید 23 دستگاه اتوبوس  از شرکت زرین خودرو کرده و در مرحله بعد نیز در حال پیگیری بازسازی و اورهال نمودن 120 دستگاه اتوبوس دیگر است.

مومنی موحد با اشاره به دودزا بودن اتوبوس‌های ایویکو که عمر آن‌ها کمتر از 7 سال بود،افزود: 13 دستگاه از آن‌ها با اتوبوس‌های بنز بازسازی‌شده تعویض شده و در خطوط سازمان فعال است.

وی در ادامه در مورد سیستم گرمایشی و سرمایشی ناوگان اتوبوسرانی اظهار داشت:  این سازمان تنها ناوگانی در سطح  کشور است که حتی یک دستگاه اتوبوس بدون کولر نداشته و در طول فصول گرم سال تقریباً همه ناوگان از این سیستم استفاده می‌کنند.
مومنی ادامه داد: در مورد سیستم  گرمایشی نیز به کلیه شرکت‌های بهره بردار در مورد بررسی و سرویس  بخاری اتوبوس‌ها اعلام‌شده و بازرسین سازمان نیز  ناوگان را بازرسی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیان داشت: توقف اتوبوس‌ها در ایستگاه نیز از طریق تابلوهای هوشمند و سیستم واحد AVL در حال  بررسی و پیگیری بوده و به محض اتمام پروژه این سیستم آنلاین می‌شود.

مومنی یادآور شد: شهروندان گرامی می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تماس 36642800 واحد روابط عمومی سازمان یا سامانه 137 شهرداری  اعلام کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciquay.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما