چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 71057
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هفت عنوان کرد:

لزوم توجه ویژه به امر سرمایه گذاری در منطقه هفت

قم نيوز : مجید متین فر اظهار داشت :در راستای ارتقاء منابع، می بایست توجه ویژه ای به امر سرمایه گذاری در منطقه هفت شود
لزوم توجه ویژه به امر سرمایه گذاری در منطقه هفت
لزوم توجه ویژه به امر سرمایه گذاری در منطقه هفت
شهردار منطقه هفت در جلسه ای با موضوع ارتقاء منابع درآمدی شهرداری منطقه هفت که با حضور معاونین مالی و اقتصادی و شهرسازی و معماری، مدیرکل املاک و مشاورین شهرداری قم در سالن جلسات شهرداری منطقه هفت برگزار گردید، اظهار داشت: لازمه ارتقاء خدمات شهرداری، ارتقاء منابع است که این موضوع نیاز به توجه و پیگیری بیشتر دارد.

مجید متین فر خاطرنشان کرد: منطقه هفت در کنار دارا بودن ظرفیت و پتانسیل های بالقوه از بیشترین بافت فرسوده و تاریخی برخوردار است  به طوریکه از 460 هکتار مساحت منطقه 440 هکتار آن بافت فرسوده و همچنین تاریخی است که در عمل باعث محدودیت هایی گردیده است.

وی خاطرنشان کرد بیشترین بانک های سطح استان، بیشترین مراکز اقامتی و هتل و بیش ترین مراکز تجاری در این منطقه وجود دارد که در این زمینه باید آسیب شناسی شود و موانع ارتقاء منابع شناسایی شود که این امر هم اکنون تحت بررسی قرار داشته و می بایست با فعالیت و پیگیری بیشتر از این ظرفیت بهره برد.

شهردار منطقه هفت بیان داشت: با توجه به اینکه در زمینه صدور پروانه نمی توان انتظار چندانی در این منطقه داشت و اینکه 40 درصد بودجه منطقه نیز اختصاص به امر سرمایه گذاری دارد باید به مقوله سرمایه گذاری اهمیت ویژه دهیم و در این راه نیز گام برداریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjayea.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما