کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحويل حواله لاستيک با نرخ مصوب به خودروهاي ديزل باري

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 24 آبان 1397 ساعت 15:15

مديرعامل سازمان نظارت و مديريت تاکسيراني شهرداري قم از تحويل حواله لاستيک با نرخ مصوب به خودروهاي ديزل باري داراي پروانه اشتغال از سازمان تاکسيراني خبر داد.


به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به برنامه‌ريزی سازمان تاکسيرانی برای توزيع لاستيک بين مجموعه خودروهای زيرمجموعه اظهار کرد: طی ماه‌های اخير که قيمت لاستيک در بازار به شدت نوسان پيدا کرده، سازمان تاکسيرانی تدابيری را انديشيده تا خللی در کار تاکسي‌های درون‌شهری و خودروهای حمل بار زيرمجموعه سازمان ايجاد نشود.

وی با بيان اينکه برای توزيع لاستيک با نرخ مصوب حواله‌ لاستيک به ناوگان زير مجموعه تاکسيرانی تحويل می شود، خاطرنشان کرد: به کليه خودروهای حمل و نقل بار گازوئيل سوز(ديزل باری) که از سازمان تاکسيرانی پروانه فعاليت و اشتغال گرفتند حواله تحويل لاستيک با نرخ مصوب تحويل می شود.

مديرعامل سازمان نظارت و مديريت تاکسيرانی شهرداری قم با بيان اينکه هزار و 700 خودرو ديزل باری از 2 تا 150 تن از اين سازمان تاکنون پروانه فعاليت دريافت کرده‌اند، گفت: رانندگان اين خودروها مي‌توانند جهت اخذ حواله لاستيک به سازمان بار سازمان تاکسيرانی واقع در ميدان 72 تن مراجعه کنند.

وی با بيان اينکه برای تحويل حواله بايد مدارک پروانه اشتغال و فعاليت همراه رانندگان باشد، افزود: رانندگان می توانند شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 تا 16 به سازمان بار سازمان تاکسيرانی واقع در ميدان 72 تن مراجعه کنند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71096

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71096/تحويل-حواله-لاستيک-نرخ-مصوب-خودروهاي-ديزل-باري

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir