پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 71103
منبع : خبرگزاری تسنیم

پیگیر رفع مشکلات صنف نانوایان استان قم هستیم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به مشکلات و چالش‌های اقتصادی نانوایان قم گفت: پیگیر رفع مشکلات صنف نانوایان استان قم هستیم.
پیگیر رفع مشکلات صنف نانوایان استان قم هستیم
پیگیر رفع مشکلات صنف نانوایان استان قم هستیم
به گزارش قم نيوز محمود سیجانی امروز در همایش ملی نان که در تالار مرکزی شهر برگزار شد با اشاره به زحمات صنف نانوایان اظهار داشت: در شرایط فعلی صنف نانوایان استان با مشکلات و چالش‌های ویژه اقتصادی روبه‌رو هستند.

وی مشکلات و چالش‌های پیش روی صنف نانوایان استان را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر در استان قم شاهد ازخودگذشتگی صنف نانوایان هستیم، سازمان صنعت، معدن و تجارت از نزدیک و به‌طور کامل در جریان معضلات و گرفتاری‌های این صنف زحمت‌کش در قم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزایش نرخ نان را از حوزه اختیارات استان خارج دانست وابراز کرد: بسیاری از اتفاقات در حوزه نان نیازمند مصوبات کشوری بوده و متأسفانه به همین منظور نمی‌توان کمک قابل‌توجهی در این زمینه به صنف نانوایان صورت بگیرد.

سیجانی افزایش تا سقف 10 درصد را حداکثر امکان موجود در استان برای تعیین نرخ نان قلمداد کرد و گفت: تنها افزایش 10 درصدی که می تونستیم را انجام دهیم در استان اعمال شد و استان‌های دیگر نیز به پیروی استان قم در حال افزایش 10 درصدی قیمت نان هستند.

وی برخی از مشکلات حوزه نان و نانوایی‌های استان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ما در استان و کشور پیگیر رفع مشکلات صنف نانوایان هستیم و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات این صنف را که با مردم و سلامت جامعه ارتباط نزدیک داشته را رفع کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزایش کیفیت نان را از شاخصه‌های سلامت یاد نامید و عنوان کرد: انتظاری که از واحدهای تولید نان در قم می‌رود این بوده که به کیفیت این محصول مصرفی مهم خانوارها را به‌صورت مستمر پایش و ارتقاء دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf8bz.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما