پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 71115
منبع : خبرگزاری تسنیم

از اجرای 380 برنامه تا افتتاح 28 پروژه در مناطق محروم به مناسبت هفته بسیج در قم

قم نيوز : فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) از اجرای ۳۸۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۲۸ پروژه مشارکتی هدف‌گذاری شده در مناطق محروم شهر قم در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
از اجرای ۳۸۰ برنامه تا افتتاح ۲۸ پروژه در مناطق محروم به مناسبت هفته بسیج در قم
از اجرای ۳۸۰ برنامه تا افتتاح ۲۸ پروژه در مناطق محروم به مناسبت هفته بسیج در قم
به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی کشور بوده و رسانه‌ها نیز نقش مهمی در بازتاب این موفقیت‌ها بوده است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) افزود: به وجود آمدن بسیج یک اتفاق بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این نهاد مردمی اثرگذاری مثبت بسیار زیادی در کشور داشته و بسیاری از موفقیت‌های کشور در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کشور مدیون بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نقش خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف دفاعی امنیتی و اجتماعی کشور را ایفا می‌کند عنوان کرد: هفته بسیج فرصتی است که این خدمت‌رسانی‌ها و همچنین نقش بسیج در انقلاب اسلامی به خوبی مطرح شود.

شاهچراغی با اشاره به شرایط سخت کشور در زمینه اقتصادی ابراز کرد: بسیج در این شرایط سخت یاور و یاری‌دهنده مردم و دولت بوده و به جهت فراگیربودن در کشور توانسته در عرصه‌‌های اقتصادی و سازندگی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهدا گل سرسبد بسیج و بسیجیان هستند خاطرنشان کرد: کشور در عرصه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی و سیاسی مدیون فداکاری و ایثار شهدایی هستند که جان خود را برای این مرز و بوم فدا کردند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) بیان کرد: دشمنان امروزه هجمه همه جانبه‌ای از نظر اقتصادی و روانی به کشور وارد کرده اند اما بسیج همواره یار و یاور دولت و مردم بوده است و با خدمت‌رسانی و ایثار دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان قم پرداخت و ابراز کرد: از 25 آبان ماه و به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) برنامه‌های هفته بسیج در استان قم آغاز شده و تا پنجم آذر ادامه دارد که در این مدت 40 عنوان و 380 برنامه برگزار می‌شود.

شاهچراغی با بیان اینکه عطرافشانی مزار شهدای استان قم از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج انجام می‌شود اظهار داشت: 28 پروژه مشارکتی هدف‌گذاری شده در مناطق محروم شهر قم نیز در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مورد نظر به مناسبت آغاز هفته بسیج انجام صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران در 26 آبان‌ماه است، همچنین یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم در 27 آبان برگزار می‌شود و سردار فدوی سخنران ویژه این مراسم است.

وی با اشاره به نقش مهم گروه‌های جهادی و جوانان در فعالیت‌های بسیج تصریح کرد: 50 گروه جهادی برای روستا‌ها و محله‌های شهر قم برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی فرهنگی و غیره در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) به تشریح بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج در استان قم پرداخت و خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌‌های هفته بسیج دیدار بسیجیان با مراجع و علما، مسابقات ورزشی، شب شعر و ارائه خدمات پزشکی رایگان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenz8f.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما