شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 71135
منبع : ایسنا
تولیت مسجد مقدس جمکران:

مقاومت و پایداری امت اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مقاومت و پایداری امت اسلامی در برابر مستکبران عالم زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.
مقاومت و پایداری امت اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است
مقاومت و پایداری امت اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در صبحگاه مشترک 7 هزار نفری نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان قم با عنوان "صبحگاه بیعت با امام عصر(عج)" در مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در دعای عهد فرازهای گرانقدری از ویژگی‌های منتظران و سربازان ولی عصر(عج) آمده است.   امید است با پایبندی به عهدی که با امام عصر(عج) بسته ایم از منتظران و سربازان واقعی ایشان باشیم.

وی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: رهبری می فرمایند پیروزی انقلاب نمونه اطمینان بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان(عج) است و رابطه روشن و بصیری بین انقلاب و ظهور حضرت و زمینه سازی ظهور وجود دارد.

حجت الاسلام رحیمیان عنوان کرد: رهبر انقلاب در سخنی دیگر می فرمایند شعارهایی که امام زمان(عج) بر سر دست خواهد گرفت و عمل خواهد کرد امروز نیز شعارهای مردم ایران است؛  این شعارها یک روز تحقق پیدا می کند و نابودی همه مستکبران جهان و پیروزی مستضعفان و حکومت عدل الهی در جهان اتفاق می‌افتد.

تولیت مسجد مقدس جمکران همچنین با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص انقلاب اسلامی و عهد منتظران تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمود دست عنایت خدا بر سر این ملت کشیده شده و ایمان آن ها را تقویت کرده که یکی از علائم ظهور ولی عصر(عج) است.  در جای دیگر امام فرمود مسئولان باید بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.

حجت الاسلام رحیمیان گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود پیروزی ما را خدا تضمین کرده است ما حکومت اسلامی تشکیل می‌دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می سپاریم.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به یکایک سربازان اسلام و قرآن و امام زمان(عج) فرمود این انقلاب امانتی است که باید به دست شما به صاحب اصلی سپرده شود و امام این جمله را سه بار تکرار کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: قطعا این سربازی و عهد و پیمان و حضور و پایداری ملت ایران در راه اسلام ناب و وفاداری و پیروی از راه ولایت و نائب امام زمان (عج) زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی افزود: باید برای دورانی که ظهور فرا می رسد و حاکمیت عدل و اسلام در جهان گسترده می‌شود و همه مستکبران جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل و ستمگران غرب و شرق نابود خواهند شد تلاش کنیم.

حجت الاسلام رحیمیان عنوان کرد: مقاومت و پایداری امت اسلامی در برابر مستکبران عالم زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgnq9u.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما