شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 71138
منبع : خبرگزاری مهر
سردار صفوی عنوان کرد:

ایران قطب بزرگ تمدن اسلامی است

قم نيوز : مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه ایران قطب بزرگ تمدن اسلامی است، گفت:فرهنگ اسلام ناب محمدی پرچمدار نجات بشریت است و این پرچم به دست بقیه الله الاعظم روزی بر جهان غلبه می کند.
ایران قطب بزرگ تمدن اسلامی است
ایران قطب بزرگ تمدن اسلامی است
به گزارش قم نیوز سرلشکر سید یحیی صفوی در صبح‌گاه مشترک «بیعت با امام» که صبح شنبه همزمان با سالروز امامت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت بقیه‌الله الاعظم صاحب غیب و شهود، صاحب انقلاب اسلامی و برپا کننده حکومت عدل و قسط و صلح جهانی است، اظهار داشت: این مسیری که دولت‌ها و ملت‌ها طی می‌کنند سرانجامش چیست و روندها، رویدادها و راهبردهای جهانی به سمت غلبه ظالمین بر ملت‌های ضعیف خواهد بود و یا مسیر دیگری است؟ چه مکتبی الهام بخش و نجات بخش بشریت است؟ اینها دو سؤال اساسی است که در مقیاس جهانی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: امروزه قدرت‌های زورگو غرب، شرق، دولت مستکبر آمریکا، صهیونیست‌ها و وابستگانشان هر روز در حال سرکوب مستضعفان هستند؛ شاهد جنایت‌های آل سعود در یمن و صهیونیست‌ها را در نوار غزه هستیم و داعش را دیدید که بلاد مسلمانان را به تلی از خاک تبدیل کردند، این روند به کجا خواهد رسید؟ پاسخ به این سوال آن است که این ملت‌های ستم کشیده برای به دست گرفتن سرنوشت سیاسی اقتصادی فرهنگی و سیاسی‌شان قیام خواهند کرد.

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تغییر موازنه قدرت به نفع ملت‌های مظلوم است

این فرمانده دوران دفاع مقدس، منشأ بیداری بشریت را پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: این انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تغییر موازنه قدرت به نفع ملت‌های مظلوم چه اسلامی و چه غیر اسلامی است.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام و ادامه ۲۸ ساله آن توسط مقام معظم رهبری نقطه آغاز شکست آمریکا بود، هم چنین در ۸ سال دفاع مقدس که جبهه جهانی مقابل ملت ایران اسلامی بودند با عنایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج)  پیروزی محقق شد و ملت ایران را یک ملت الهی و شکست‌ناپذیر کرد.

صفوی با اشاره به اینکه قلب‌های ملت ایران به نور قرآن، اهل بیت(ع) و عشق و محبت حضرت ولی‌عصر(عج) روشن شد و توانستند انقلاب و جنگ را با عنایت خدا به پیروزی برسانند، عنوان کرد: ارتش سرخ شوروی سال ۱۳۵۸ بر افغانستان مسلط شد و ۱۰ سال در آنجا ماند که مجاهدین و ملت افغان با کمک گرفتن از رهبری‌های امام راحل و ملت ایران ارتش سرخ را مجبور به فرار و شکست از افغانستان کردند.

فرهنگ اسلام ناب محمدی پرچمدار نجات بشریت است

وی ادامه داد: حزب‌الله مقتدر و رهبر شجاعش سید حسن نصرالله در جنگ ۳۳ روزه، صهیونیست‌ها را شکست دادند و رژیم غاصب صهیونیست از ترس در مرزهای شمالی با لبنان دیوار بتنی ۷ متری با چند متر عمق در زمین ساخت که حزب‌الله لبنان از جنوب این کشور یا زیر زمین به سمت آن‌ها حمله نکند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: ده‌ها هزار نیروی حشد الشعبی و ۷۰ هزار مردم سوریه در کنار ارتش این کشور و مقاومت ملت اسلامی ایران بر گروه‌های جیش الاحرار و داعشی‌ها غلبه کردند.

وی تأکید کرد: این مسیری که طی می‌شود از نظر ما و اسلام غلبه حق بر باطل و غلبه ملت‌های بیدار شده تحت تأثیر انقلاب اسلامی بر ملت‌های مستکبر است و این عنایت خداوند است که یمنی‌های مظلوم اینگونه مقاوم باشند و آل سعود با شکست مواجه شود، که آل سعود شهامت قبول شکست از ملت مظلوم یمن را ندارد و این پیروزی‌ها همگی تحت تأثیر افکار امام بزرگوار و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ایران قطب بزرگ تمدن اسلامی است، اضافه کرد: کاپیتالیسم غرب در بعد اقتصادی و فرهنگ اومانیسم و فرهنگ‌های شرق، بودیسم و هندوئیسم و تفکر منحرف وهابیت که خارج از تمام فرق اسلامی است، نمی‌توانند الهام بخش بشریت در دنیا آخرت باشند و می‌توانیم با اطمینان بگوییم فرهنگ اسلام ناب محمدی پرچمدار نجات بشریت است و این پرچم به دست بقیه الله الاعظم روزی بر جهان غلبه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: جهان آینده جهانی است که غلبه اسلام بر کفر و الحاد و نفاق است و پرچمداری این پیروزی با امام عصر(عج) است و انقلاب اسلامی ایران و ملت‌های بزرگ اسلامی و مسلمانان زمینه ساز این ظهور هستند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تنها مکتب حیات بخش و نجات بخش دنیا و آخرت برای بشریت، مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و تفکر مهدویت است و به همین دلیل باید معرفتمان را نسبت به امام عصر(عج) زیاد کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjovea.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما