کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدابير ويژه شهرداری برای کاهش اثر افزايش قيمت‌ها بر پروژه‌های شهری

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 26 آبان 1397 ساعت 14:49

مديرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: شهرداری تدابير ويژه‌ای برای کاهش اثر افزايش قيمت‌ها بر روند پروژه‌های شهری اتخاذ کرده است.


به گزارش قم نیوز عباس حلوائي‌زاده با اشاره به افزايش شديد قيمت‌ها در 6 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: بخشی از قراردادهای سال گذشته شهرداری بدون تعديل بود و به دليل اختلاف قيمت‌های فاحشی که از ابتدای سال اتفاق افتاد مشکلاتی برای پيمان‌های شهرداری به وجود آمد.

وی با تاکيد بر اينکه در برخی بخش‌ها خصوصا در بخش‌های الکتريکی و... افزايش بيش از دو برابری قيمت‌ها اتفاق افتاده است، بيان کرد: توليد قير و ميلگرد و کابل از صفر تا 100 در کشور انجام می شود اما شاهديم قيمت اين اقلام بيش از دو برابر شده است که اميدواريم به قيمت‌های اوليه بازگردد.

مديرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به تدابير شهرداری برای جلوگيری از ايجاد مشکل در پيمان‌های شهرداری گفت: با پرداخت‌های به موقع و مشارکت با پيمانکاران، بخشی از اين پيمان‌ها بدون مشکل در حال پيگيری است اما بخشی از پروژه‌هايی که درصد پيشرفت‌های پايين دارند و شاخص‌های تعديل پاسخگوی افزايش قيمت‌ها نيستند ناچار هستيم ختم پيمان کنيم.

وی اذعان کرد: در پروژه‌های بزرگ عزم شهرداری بر اين است که با هر امکانی پيمان راهبری شده و مشکل در تکميل آنها ايجاد نشود و بر همين اساس در ماه‌های پايانی سال تعداد زيادی از پروژه‌های بزرگ افتتاح می شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71140

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71140/تدابير-ويژه-شهرداری-کاهش-اثر-افزايش-قيمت-ها-پروژه-های-شهری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir