شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 71162
منبع : خبرگزاری تسنیم

سرمربی الماس شهر قم: برخی بازیکنان غیرحرفه‌ای رفتار کردند

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال الماس شهر قم گفت: جلسات متعددی با مدیران داشته‌ایم و مشکلات را گفته‌ که اگر مشکلات حل نشود نیم‌فصل دوم از این تیم جدا می‌شوم.
سرمربی الماس شهر قم: برخی بازیکنان غیرحرفه‌ای رفتار کردند
سرمربی الماس شهر قم: برخی بازیکنان غیرحرفه‌ای رفتار کردند
به گزارش قم نیوز سید وحید غیاثی با اشاره به نتایج تیم فوتسال الماس شهر قم اظهار داشت: متأسفانه این تیم از ابتدا بد بسته شده و بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بوده را جذب نکرده‌اند، اما تلاش کردیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال الماس شهر قم افزود: بنده از اواسط نیم‌فصل نخست هدایت این تیم را پذیرفتم و در همان زمان برخی بازیکنان نتوانستند با تیم همکاری کنند و ما را تنها گذاشتند.

وی با اشاره به کمبود بازیکن، گفت: برخی بازیکنان گفتند تنها دربازی‌های خانگی می‌توانند همراه تیم باشند که رفتار آن‌ها بسیار غیرحرفه‌ای بود، به همین دلیل نتوانستیم با آن‌ها ادامه کار دهیم.

غیاثی درباره ماندن بر روی نیمکت الماس بیان کرد: تاکنون جلسات متعددی با مدیران باشگاه داشته‌ام و آن‌ها وعده برطرف شدن مشکلات را داده‌اند.

وی عنوان کرد: مشکلات تیم اغلب درون تیمی است که اگر این مشکلات برطرف شود در تیم خواهم ماند و اگر همچنان ادامه داشته باشد از جمع آن‌ها جدا خواهم شد.

سرمربی تیم الماس شهر قم درباره اینکه تیمش در دور برگشت امیدی برای صعود نخواهد داشت، تصریح کرد: چنان چه در نیم‌فصل دوم با مسئولان به توافق برسم با قدرت تمام برابر حریفان حاضر خواهیم شد تا حیثیت فوتسال قم خدشه‌دار نشود.

گفتنی است، تیم فوتسال الماس شهر نماینده قم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال کشور است که در نیم‌فصل نخست با کسب 5 امتیاز در رتبه هشتم گروه نخست قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxq9u.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما