کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای خبر داد

دریافت 2370 مقاله در دبیرخانه همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای

خبرگزاری فارس , 27 آبان 1397 ساعت 15:11

دبیر اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای گفت: این همایش مورد حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام است و با همکاری 60 مرکز دانشگاهی برگزار خواهد شد که دو هزار و 370 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است.


به گزارش قم نیوز محمود باقری ظهر امروز در پیش همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اندیشه‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: این اندیشه‌ها باید با زبان علمی و در چارچوب‌ها مشخص شده به جهان ارائه شود.

وی ادامه داد: مساله تمدن سازی کانون و قله نظریات رهبر معظم انقلاب است، برای شکل دهی تمدن نوین اسلامی این مساله تکیه گاه خوبی است، تمدن سازی پاسخی به سوالات موجود در عرصه‌های مختلف در داخل و خارج از کشور است.

دبیر اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای افزود: نظریات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف در جهان باید تبیین شود، به عنوان مثال این که ایشان فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است، بار نظامی و امنیتی دارد و این مساله باید با زبان علمی در جهان تبیین شود و الگویی از ایشان را به دنیا معرفی کنیم.

باقری با اشاره به تجربه اندیشمندان آمریکایی در تبیین نظرات روسای جمهور خود اظهار کرد: سال‌ها پیش ویلسون از روسای جمهور آمریکا بیانیه 14 ماده ای را ارائه داد که پیشنهاد تاسیس جامعه ملل جزو یکی از ماده‌های این بیانیه بود، پس از آن اندیشمندان آمریکایی تلاش کردند که ضوابط این جامعه را تدوین کنند.

وی ادامه داد: اکنون با جنگ تمدن‌ها در دنیا روبه رو هستیم و در این عرصه قطعا کشورمان برنامه‌های مدونی برای ارائه به جهان دارد.

دبیر اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای خاطرنشان کرد: این همایش مورد حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام است و با همکاری 60  مرکز دانشگاهی برگزار خواهد شد، دو هزار و 370 مقاله به دبیرخانه همایش رسید و با برگزاری آن امیدواریم شاهد تبیین بهتر اندیشه‌های مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71173

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71173/دریافت-2370-مقاله-دبیرخانه-همایش-تبیین-اندیشه-دفاعی-امام-خامنه-ای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir