کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای تقاطع غیر همسطح کریمه برای حفظ مسیر پیاده بلوار پیامبر اعظم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 27 آبان 1397 ساعت 16:01

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: یکی از شاخصه‌های ویژه پروژه تقاطع غیرهمسطح کریمه احداث رمپ‌های غیرهمسطح برای حفظ مسیر عابر پیاده از حرم حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران یا بالعکس است.


به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به جزئیات اجرای تقاطع غیرهمسطح کریمه(س) اظهار کرد: این تقاطع بر روی بلوار پیامبر اعظم و بلوار حضرت خدیجه احداث شده است و هدف از احداث آن تکمیل رینگ سوم ترافیکی شهر در امتداد بلوار آیت‌الله بروجردی و کمربندی امام علی(ع) بوده است.

وی از هزینه بیش از 50 میلیارد تومانی برای احداث این پروژه خبر داد و در خصوص رمپ‌های این پروژه افزود: یکی از شاخصه‌های ویژه پروژه تقاطع غیرهمسطح کریمه احداث رمپ‌های غیرهمسطح برای حفظ مسیر عابر پیاده که از حرم حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران یا بالعکس است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه این طرح ویژه با هدف حفظ ظرفیت بخش پیاده بلوار پیامبر اعظم اجرا شده است، گفت: 5 هزار و 500 تن آرماتوربندی، ٢٠ هزار مترمکعب بتن‌ریزی، 17 هزار متر مربع دیوار فیسینک بتنی، 175 هزار متر مکعب خاکبرداری، 40 هزار متر مکعب خاکریزی، 15 هزار تن آسفالت، 16 هزار و 500 متر جدول‌گذاری و هزار و 152 عدد شمع بتنی درجا از جمله احجام اجرایی پروژه بوده است.

وی اذعان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح کریمه شامل یک امتداد مستقیم به طول ٧٠٠ متر و چهار رمپ دسترسی جهتی به طول کلی 2 هزار متر است.

حلوایی زاده افزود: در این پروژه رمپ ها به گونه ای اجرا شده است که هیچ تداخلی در مسیر تردد عابرین پیاده در مسیر تردد به سمت حرم مطهر حضرت معصومه یا مسجد مقدس جمکران در مناسبت های مختلف ایجاد نشود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71177

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71177/اجرای-تقاطع-غیر-همسطح-کریمه-حفظ-مسیر-پیاده-بلوار-پیامبر-اعظم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir